LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie geeft nu is een goed advies....

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Flierefluiter

Wie geeft nu is een goed advies....

Ongelezen bericht door Flierefluiter »

Moet je wel of niet gaan betalen... als je contract afloopt....
Wat is nu de beste weg...
Heb de vraag ook aan SLV gesteld, maar krijg geen antwoord.. Ondanks dat ik daar lid van ben...
Maar ff serieus: wat is nu het beste wat je kunt doen...

Jan.H.

Re: Wie geeft nu is een goed advies....

Ongelezen bericht door Jan.H. »

Flier er zijn veel soorten kontrakten. Leg het eens aan Maarten voor die kan het wel voorrekenen. Heb ik wat aan gehad in een ander artikel.Jan.H,

Flierefluiter

Ongelezen bericht door Flierefluiter »

Ik heb meerdere contracten, maar in mei loopt een winstverdriedubbelaar af. Onderhand is dit een Verliesverdriedubbelaar.Maar ja, dat is niet anders.
Waar het mij om gaat is: Moet ik gaan verlengen...
of gaan betalen...
Op dit forum lees je geregeld dat men dan bang is z'n geld nooit meer terug te zien, en aan de andere kant lees je over deurwaarders incasso bureau's en noem maar op.
SLV geeft geen antwoord. Dus blijf ik zitten met de vraag wat is nou het beste.. om te doen.
Als het niet nog rampzaliger wordt zou ik het verlies kunnen betalen...
Dan maar geen vakantie (hebben we al 4 jaar niet meer gehad)en als het nog meer tegenvalt, verkoop ik m'n auto ook nog.
Daarna is de pot leeg, moet ik nog meer betalen, maak ik een eind aan m'n leven.

PAYBACK

Ongelezen bericht door PAYBACK »

Beste FF,

Vroeg wakker op zondag ochtend. Niet opgeven, knokken voor jouw goed recht is het devies.

Je kan met jouw vragen bij ons terecht. De vereniging PAYBACK. Kijk op onze website en neem dan met ons contact op. Er zijn altijd mogelijkheden, dus niet opgeven.

Kijk hier eens: http://www.pay-back.nl

Met vriendelijke groeten,

de vereniging PAYBACK

Albert

Ongelezen bericht door Albert »

Beste Flierefluiter,

Wat er ook gebeurt in je leven blijf vechten. Niemand krijgt het leven voor niets vergeet één ding niet eerlijkheid duurt het langst.

Liefde is onbetaalbaar en als je nog jong bent een overwin je een geldprobleem ook wel.

Alles heeft zijn tijd nodig.

Succes het leven is nog zo mooi als je jong bent. Problems blijven er altijd.

Dus.

Albert.

toetje

Ongelezen bericht door toetje »

Ik dacht dat flierefluiter betekende lak aan iedereen lang leven het leven en niemand krijg mij er onder.dat vind ik juist het mooie aan alles ze kunnen je veel aandoen maar je leven kunnen ze nooit afpakken en dat is het belangrijkste wat je kunt hebben.Nog heel even en de lente is er weer .De eerste jonge eendjes in de sloot hier achter.Vogeltjes die me wakker maken heel vroeg in de morgen.Ik weet dat ik de fiets pak en heel de rotte langs fiets s.ochtens om zes uur in de morgen.Dan bestaat er geen dexia meer voor mij.Alleen een groot respect voor de natuur mijn liefde voor de dieren en voor het leven.Kop op flierefluiter voor jou ziet het er over een paar jaar ook anders uit en lach je om deze nare periode die echt voorbij gaat.Sterkte en altijd je verstand bij elkaar houden.toet

Albert

Kijk dat bedoel ik nou Toet leuk verhaal en naar waarheid je hebt het ook niet makkelijk maar je bekijkt alles positief. Dus Liefde ne natuur is het mooiste wat er is in ons grauwe leven. Oorlogsgevaar elkaar niets meer gunnen en zo ga je maar verder. Geld is het slijk der aarde maar je hebt het nodig. Jammer dat we als mens zo gezakt zijn.

Toet bedankt voor je positieve bijdrage blijft voor mij toch het feit, dat ik veel respect heb voor vrouwen, want dat vind ik de mooiste uitvinding van het leven. Zo mooi een vrouw kan een man maken en breken, daarom hou ik van vrouwen. Natuurlijk is de ene aardiger dan de ander. Sorry ik draaf door maar ik een beetje verliefd.

Erg hè nu denk ik beter verliefd dan wanneer je weer hoort over iemand doodschieten voor een paar euro's etc.

Ik bedoel het ook niet verkeerd weet ik verder veel.

Toet,

Welterusten.

Albert

Leuk geprobeerd grapjas.

Albert

Henri

Ongelezen bericht door Henri »

Snik, Mooi dit is echte liefde. Tref elkaar en jullie worden gelukkig.

Succes Fliere Fllluiiterrr.

Gesloten