LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft een betalingsregeling met LL ?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
frederica

Wie heeft een betalingsregeling met LL ?

Ongelezen bericht door frederica »

Ik heb nu een aantal keren gelezen dat mensen een betalingsregeling hebben afgesloten met LL om hun restant schuld af te lossen.

Alleen valt het me op dat ze allemaal anders zijn.
Ik ben nu tegengekomen:
- Afbetaling in maandelijkse termijnen die net zo groot zijn als het maandbedrag van de leasetermijnen, zonder extra kosten en rente;
- Idem, maar dan wordt er voor iedere betaling 5 euro in rekening gebracht;
- Idem, maar dan 10 euro voor iedere betaling.

Mijn contract is op 10 juli afgelopen; ik moet 1370 euro bijbetalen. Tot dusverre heb ik nog nergens op gereageerd, maar als de nood aan de man komt wil ik een betalingsregeling voorstellen. Maar dan uiteraard wel zonder kosten.
Wie heeft er nog meer een betalingsregeling met LL, en wat zijn de voorwaarden hierbij?

Rene

Re: Wie heeft een betalingsregeling met LL ?

Ongelezen bericht door Rene »

Hallo Frederica,

Leaseverlies stelt voor om een betalingsregeling aan te vragen bij Dexia en deze kan worden afgelost in meerdere termijnen in mijn geval 15 maanden. Dit is bedrag is afhankelijk van wat je moet bijbetalen en wat je aan maandelijkse premie aan LL betaalde.
Echter betaal ten alle tijde ONDER PROTEST, zodat wanner LL juridisch aan het korste eind trekt het zonder problemen weer kan worden terug gestort.

Zie www.leaseverlies.nl daar wordt onderdeel dit besproken.

Het is ook mogelijk om betalinguitstel aan te vragen maar dan moet je wel je al je inkomensten (salaris overzichten van de laatste 2 jaar) en al uitgaven op papier zetten. Zodat je kan aantonen dat je het daadwerkelijk niet kan betalen.

Succes Rene

Gesloten