Geachte lezers/redaktie,
Ik ben helaas ook een slachtoffer van Legio Lease en ben gedreigd door een deurwaarderskantoor. Wat kan ik het beste doen n.a.v. de brief? Wat is het verstandigst? Ik ben ten einde raad.
Gaarne zou ik van u willen vernemen of u iemand of een zaak kent dat gewonnen heeft van Legio en zo ja, op welke gronden.
Het zou best kunnen dat een bepaalde groep niet in het gelijk wordt gesteld door de rechter en ik wil weten of ik ook tot die groep behoor.
Ik weet dat ik misleid ben en mij vele beloftes zijn gedaan door de telefoon en een deadline is gesteld van NU of NOOIT. Ja, het klinkt als een cliche, raar maar het is waar.
Kan iemand mij een goede advokaat adviseren? Ik heb mij inmiddels aangemeld bij PAYBACK, hebben jullie een andere suggestie?
Bij voorbaat dank,
Miela[/url][/quote][/u][/i][/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft er een zaak tegen Legio gewonnen?
Re: Wie heeft er een zaak tegen Legio gewonnen?
Hallo Miela,
Je hebt er goed aangedaan je aan te melden bij PAYBACK.
Wij hebben meer als 40 advocatenkantoren die ons helpen in de strijd tegen dexia.
Als je vragen hebt en een goede advocaat zoekt, mail me.
Klik op het envelopje naast mijn naam.
Op 12 november heeft de rechtbank dexia veroordeeld en een gedupeerde volledig in zijn gelijk gesteld.
Behalve wat tussenvonnissen over huurkoop zijn er nog geen uitspraken in de rechtszaken die al vanaf vorig jaar juli lopen.
Groeten,
Piet
Je hebt er goed aangedaan je aan te melden bij PAYBACK.
Wij hebben meer als 40 advocatenkantoren die ons helpen in de strijd tegen dexia.
Als je vragen hebt en een goede advocaat zoekt, mail me.
Klik op het envelopje naast mijn naam.
Op 12 november heeft de rechtbank dexia veroordeeld en een gedupeerde volledig in zijn gelijk gesteld.
Behalve wat tussenvonnissen over huurkoop zijn er nog geen uitspraken in de rechtszaken die al vanaf vorig jaar juli lopen.
Groeten,
Piet
Re: Wie heeft er een zaak tegen Legio gewonnen?
--------------------------------------------------------------------------------
Uitspraak Rechtbank van Amsterdam 12-11 2003 over geschil van een effectenleaser contra Dexia.
http://www.rechtspraak.nl/uitspraak/fra ... i_id=53554
Uitspraak Rechtbank van Amsterdam 12-11 2003 over geschil van een effectenleaser contra Dexia.
http://www.rechtspraak.nl/uitspraak/fra ... i_id=53554