| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft er ervaring met LEASELEED.nl
-
k..
Wie heeft er ervaring met LEASELEED.nl
Zijn er al mensen die reeds ervaring hebben met deze organisatie, die oa op de SPAARSELECT- producten, zoals Overwaarde effect helpen om terug te vechten.
Ik ben inmiddels nu aangesloten bij Leaseverlies en Eegalease (voor enkele Legio lease produkten) , en om nu maar weer zomaar 345 Euro te gaan betalen voor weer een zaak, daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in.
Maar ja dit is wel het grootste verlies: ca 25.000 Euro net als de hypotheek van ongeveer dat bedrag, die dan ook nog terug moet worden betaald.
Das lekker gespaard, 100.000 gld weg in 5 jaar.
Graag reacties,
Ik ben inmiddels nu aangesloten bij Leaseverlies en Eegalease (voor enkele Legio lease produkten) , en om nu maar weer zomaar 345 Euro te gaan betalen voor weer een zaak, daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in.
Maar ja dit is wel het grootste verlies: ca 25.000 Euro net als de hypotheek van ongeveer dat bedrag, die dan ook nog terug moet worden betaald.
Das lekker gespaard, 100.000 gld weg in 5 jaar.
Graag reacties,
-
john
Re: Wie heeft er ervaring met LEASELEED.nl
Ik heb nog geen revaring met leaseleed maar ik hou ze in de gaten, deze jongens zijn niet onaardig bezig, dus hou het warm, je weet maar nooit.