LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie heeft goede ervaringen met hardheidsclousule

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
kees1000

wie heeft goede ervaringen met hardheidsclousule

Ongelezen bericht door kees1000 »

wie heeft er ervaring mee of informatie

Henk Wester

Re: wie heeft goede ervaringen met hardheidsclousule

Ongelezen bericht door Henk Wester »

Volgens mij kun je geen goede ervaringen hebben met iets waar je je rechten mee verliest. Toch?

Henk Wester

Volgens mij kun je geen goede ervaringen hebben met iets waar je je rechten mee verliest. Toch?

Henk Wester

Henk Wester

Sorry

Ongelezen bericht door Sorry »

er ging iets mis. De computer reageerde niet zichtbaar op de opdracht "verstuur". Dus ik bleef maar versturen. Kijken wat hij nu doet.

Jo

Ongelezen bericht door Jo »

Eeeeeeeeeeechoooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!

kees1000

ja dat is wel zo ,maar ze beloven wel dat ze coulant zullen zijn,als je niet anders kan omdat je het echt niet kunt opbrengen,ben je toch in drie jaar van je schuld af,nadat je nog 36 maantermijnen naar draagkracht heb betaald.
of heb ik dat verkeerd begrepen.
groetjes.

Frans

Ongelezen bericht door Frans »

beste Kees1000

Ik vraag me af hoe het met de HH clausule zit als je net niet aan de 30% vwb maandtermijnen zit met een inkomen niet zo heel veel boven EUR 20.000 zoals in de omschrijving wordt vermeldt als eis om deel te kunnen nemen? In die situatie zit ik nl. Of iemand anders die hier iets zinnings over kan zeggen.

kees1000

beste frans ik denk dat je dan niet in aanmerking komt,wat dat betreft zou daar weer een tussen oplossing voor moeten komen vind ik

Henk Wester

Kees 1000,
Ze kunnen van alles beloven en het is van tevoren niet vast te stellen of jij voor de hardheidsclausule in aanmerking komt, omdat niet duidelijk is welke criteria gehanteerd worden. Ik ken ze niet. Wees voorzichtig. Als je er niet voor in aanmerking komt dan ben je ook nog eens al je rechten kwijt: je mag niet meer procederen teken Dexia. Dat wordt eerst vastgelegd. Je kunt het dan wel schudden.
groet,
Henk Wester

ener

Ongelezen bericht door ener »

Beste forumlezer(s)en -(essen),

Het is een harde actie van Dexia met daarbij de clausule niet tegen hen te procederen. Je bent afhankelijk van de commissie die besluit of je in aanmerking komt en dat zijn er maar weinig.
Daarmee willen ze de niet beter wetenden de schone schijn geven dat ze heel goed bezig zijn. We voldoen aan onze verantwoordelijkheid om mensen te helpen hun schulden draaglijk te maken! Ze proberen het vooral in de pers te laten doorklinken en zo hun (schijn)oplossing als een daad van medemenselijkheid te kwalificeren.
Nu vergeet het maar, ze spelen het keihard en iedereen is of wordt de dupe.
Het wordt eens tijd dat we deze zaak ook aankaarten bij het Europese Parlement. (de politiek in Nederland reageert te lauw). Wellicht kunnen we dat doen door de demonstratie in Den Haag als tussenstapje in die richting te gebruiken.

m.vr.gr.
ener.

Sjaak

Ongelezen bericht door Sjaak »

Helemaal mee eens Dexia hakt je helemaal in mootjes en je mag lekker tekenen dat je geen juridische stappen mag ondernemen. Als je erin trapt dan staat dat gelijk aan financiële-zelfmoord. Zelfmoord is wettelijk niet toegestaan. Dus.

Sjaak

Gesloten