Besef dat de vijand mee leest op dit forum, aanbieder en verkopers maar ook de CGA, DSI, AFM en die ... van Zalm. Door jullie gekibbel en onderlingen vetes is er geen blok te bespeuren en hang de groep gedupeerden als loszand aan elkaar, een prima bodem voor de aanbieders om hier en daar nog wat olie op het vuur te doen door onder schuilnamen opmerkingen te plaatsen.
Beste mensen,
Regelmatig zijn er berichten op dit forum dat er onder ons mensen in opdracht van Dexia berichten posten. Is dat waar en wie zijn dat dan ?
Is de "militaitre top" van payback het engiste waar je een hekel aan hebt? of zijn er ook andere stichtingen en verenigingen die in jouw ogen het daglicht niet verdragen?
Ik dacht ook aan croosjes, want dexia vindt dat ik een schuld bij hun heb, maar ik vind zelf van niet. Ik vind dat dexia een schuld heeft bij mij.
croosjes vind dat je moet werken (leden werven, bellen via zijn telefoonmaatschappij en in T-shirts moet lopen met tekst die hij bepaalt.. link hoor!) om schuldenvrij te worden en afgezien van het feit dat dit volgens mij niet zo mag volgens de Nederlandse wet (TROS Radar denk daar eens aan) vind ik dit erg lijken op het gedrag van dexia.
Wanneer houdt dit gezeur omtrent die “gratis advocaat” van dhr. Croosjes nu eens op?
Dhr. Croosjes krijgt er alleen (wellicht onbedoeld) maar reclame van en ziet zich hierdoor gemotiveerd om door te blijven gaan.
Als hij 1 maand lang géén nieuwe leden krijgt, althans niet via/ doormiddel van dit forum dan ben ik ervan overtuigd dat hij er gauw mee zal ophoren om zijn vereniging sls te blijven promoten.