| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie is er met Dexia in zee gegaan na het 2de aanbod ?
-
weegschaal51
Wie is er met Dexia in zee gegaan na het 2de aanbod ?
Beste mensen,
Na alle topics die over het Dexia-aanbod model 2 gaan, ben ik benieuwd wie toch heeft getekend omdat de druk niet meer houdbaar is ?
Na alle topics die over het Dexia-aanbod model 2 gaan, ben ik benieuwd wie toch heeft getekend omdat de druk niet meer houdbaar is ?
-
Dennis
Re: Wie is er met Dexia in zee gegaan na het 2de aanbod ?
Als je een beetje karakter heb laat je dit identieke fantastische aanbod natuurlijk weer aan je neus voorbij gaan. Ze lijken wel gek daar, bij dexia: afzien van je recht tot procederen??? DAT NOOIT!!!!!!!!!!
-
carlos a
EEN EZEL STOOT ZICH IN 'T GEMMEN NIET TWEEMALL AAN DEZELFDE STEEN, DUS ALLEEN ALS JE DOMMER BENT DAN EEN EZEL GA JIJ AKKOORD MET DEXIA AANBOD!!!
carlos a
carlos a
-
Ted
Zeg Carlos wist jij dat ezels juist verre van dom zijn. Een beetje meer respect graag voor deze diersoort.
Têtu comme un âne betekende : "Zo dom als een ezel" Als je deze uitdrukking nu nog gebruikt in Frankrijk krijg je onherroepelijk een hoge boete.
Ted.
Têtu comme un âne betekende : "Zo dom als een ezel" Als je deze uitdrukking nu nog gebruikt in Frankrijk krijg je onherroepelijk een hoge boete.
Ted.
-
Rob
Welk 2e aanbod?? Vorig jaar oktober is mijn contract gestopt..oh ik heb zeker geen recht op een 2e aanbod?? Lekker belangrijk..ik zou het toch niet accepteren!