LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie is er zaterdag j.l. bij die bijeenkomst van Payback gewe
Re: Wie is er zaterdag j.l. bij die bijeenkomst van Payback gewe
Eerste bijeenkomst Pay back!
gisteren was het dan zover, de eerste bijeenkomst van een nieuwe vereniging.Vast beraden mensen die allen één doel hebben en dat is de "maffia" praktijken van Dexia en Spaarselect aanpakken. Goed onderbouwd en met de nodige praktijk ervaring gaat dit zeker lukken. Dus mede lotgenoten: verenig u in deze nieuwe verenigng. Het gaat hier niet om iemand die weer aan u wil verdienen ,maar om medestijders!!Een belangrijk verschil met leaseverlies is vooral dat Pay Back wel bereikbaar is voor U als u vragen of problemen heeft. Laat het duidelijk zijn dat ze leaseverlies niet tegenwerken maar ondersteunen!
Aansluiten dus!
gisteren was het dan zover, de eerste bijeenkomst van een nieuwe vereniging.Vast beraden mensen die allen één doel hebben en dat is de "maffia" praktijken van Dexia en Spaarselect aanpakken. Goed onderbouwd en met de nodige praktijk ervaring gaat dit zeker lukken. Dus mede lotgenoten: verenig u in deze nieuwe verenigng. Het gaat hier niet om iemand die weer aan u wil verdienen ,maar om medestijders!!Een belangrijk verschil met leaseverlies is vooral dat Pay Back wel bereikbaar is voor U als u vragen of problemen heeft. Laat het duidelijk zijn dat ze leaseverlies niet tegenwerken maar ondersteunen!
Aansluiten dus!
Jill,
Gisteren hadden we een opkomst van zo'n 30 mensen uit alle windstreken van het land. Als je nagaat dat we zo'n 300 mensen in het bestand hebben is 30 geen slechte opkomst (voor dit soort landelijke bijeenkomsten staat statistisch 10% opkomst). Door het woordje NIEMAND????? toe te voegen aan jouw vraag, klinkt het allemaal weer zo negatief. Geef de mensen even de kans om te reageren in dit forum om hun verhaal te doen over gisteren. Niet iedereen heeft namelijk dag en nacht z'n PC aanstaan.
Groetjes,
Stefan
Gisteren hadden we een opkomst van zo'n 30 mensen uit alle windstreken van het land. Als je nagaat dat we zo'n 300 mensen in het bestand hebben is 30 geen slechte opkomst (voor dit soort landelijke bijeenkomsten staat statistisch 10% opkomst). Door het woordje NIEMAND????? toe te voegen aan jouw vraag, klinkt het allemaal weer zo negatief. Geef de mensen even de kans om te reageren in dit forum om hun verhaal te doen over gisteren. Niet iedereen heeft namelijk dag en nacht z'n PC aanstaan.
Groetjes,
Stefan
Stefan, onderaan het commentaar van "Kom naar de bijeenkomst van Payback" hebben Renee, Toet en Paula blijkbaar ook al reikhalzend naar berichten over die bijeenkomst uitgekeken, en omdat er niemand antwoordde, en mijn nieuwe onderwerp niet geaccepteerd werd zonder een reaktie, vroeg ik mij werkelijk af of er dan "niemand" iets over die bijeenkomst te vertellen had. En nu, na het lezen van wat reakties, weet ik nog niet veel. Denk je dat zij meer bereiken dan Leaseverlies met in hun rug de steun van Tros-Radar?
Goedemiddag Jill,
De grote kracht van Payback is (en gaat zeker aan kracht winnen) het feit dat Payback een zelforganisatie is. Gedupeerden die zelf aan de slag gaan voor rechtvaardigheid.
Het verslag zal je meer inzicht geven in de stappen die payback neemt en nog gaat nemen. Het is aan jou om jezelf te overtuigen. Ben bereid om je te mailen (nogmaals: je kunt ook een tijdelijk accountje maken)...of met je te chatten. Beter nog is misschien dat je belt met de HELPDESK van payback.
De grote kracht van Payback is (en gaat zeker aan kracht winnen) het feit dat Payback een zelforganisatie is. Gedupeerden die zelf aan de slag gaan voor rechtvaardigheid.
Het verslag zal je meer inzicht geven in de stappen die payback neemt en nog gaat nemen. Het is aan jou om jezelf te overtuigen. Ben bereid om je te mailen (nogmaals: je kunt ook een tijdelijk accountje maken)...of met je te chatten. Beter nog is misschien dat je belt met de HELPDESK van payback.
Stefan .Nu wil in niet negatief zijn .Het is ieder zijn goed recht het op zijn eigen manier te doen.Maar wij horen over niet al te lange tijd of dexia een schikking aangaat met leace verlies of dat het een lang proces gaat worden.Zou het het laatste zijn dan is het iets om nog eens te bekijken.Vergeet even niet dat dexia het recht aan hun kant hebben.Wij zijn degene die niet goed opgelet hebben.Zogezegd de kleine lettertjes niet goed gelezen te veel vertrouwen in vreemde mensen.Alles is je veel te positief voorgeschoteld iedereen zou rijk worden.Toch als ik mijn contract goed had gelezen en er een beetje verstand van had gehad was me dit niet gebeurd.Daar kan ik de boze berichten van de mensen die wel verstand van aandelen hebben wel begrijpen.Die twee honderd die de geld terug gehad hebben daar zal legio wel een grote fout gemaakt hebben een die ze voor de rechtbank verloren hadden.Als dexia een schikking treft al is het maar de restschuld wegschelden dan mogen wij ons hand dicht knijpen.Ik zelf weet niet waar dit naar toe gaat maar een ding weet ik wel en dat is als lease verlies niets bereikt via de rechtbank ik ook geen vertrouwen in jullie hoeft te hebben want die uitspraak is er dan.Mijn contract heb ik blind getekend met vertrouwen in mensen die dat niet waard waren die niet verteld hebben wat er in het ergste geval kon gebeuren maar ik heb het getekend en daar zit het probleem.Groetjes toet.
Wel erg makkelijk van je toet. Jij hebt niet goed opgelet, nee toet, ze hebben je niet goed voorgeligt! Jij kon het niet weten want iedere leek in aandelen was er ingetrapt. Aanpakken dus die mensen die jou verkeerd(onvolledig hebben voorgeligd)Spaarselect bijvoorbeeld. Als verkoper hoor je te staan voor het product dat je verkoopt en als je informatie achterhoud ben je aansprakelijk!
Harm de boer ik wil net niet zo.n aardige boodschap hier neer schrijven voor jou ik doe het niet.Ben een groot liefhebber van boudewijn buch hoor net dat hij is overleden dit vind ik heel erg.Heb jij jou handtekening gezet onder jou contract of legio.En het is voorgelicht en niet voorgeligt.
Beste Toet,
Wat streef je aan? Een wereld waar het oprecht een eerlijk aan toe gaat of steun je de ontwikkeling "Wie is de slimste boef"!
Sta je dan ook op het standpunt, dat als je jouw auto naar de garage brengt om hem te laten repareren, het een geluksspel is, of zou je daarop willen vertrouwen dat het vakmensen zijn die weten wat ze doen? En als ze het niet goed doen breng je hem toch weer terug. Of niet?
V E R T R O U W E N - daar gaat het om - hoe ga je daarmee om - waardeer je het of misbruik je het?
Daar komen wij weer uit bij waarden en normen. Kijk diep in je hart en dan weet je het.
Met vriendelijke groeten
De vereniging PAYBACK
Wat streef je aan? Een wereld waar het oprecht een eerlijk aan toe gaat of steun je de ontwikkeling "Wie is de slimste boef"!
Sta je dan ook op het standpunt, dat als je jouw auto naar de garage brengt om hem te laten repareren, het een geluksspel is, of zou je daarop willen vertrouwen dat het vakmensen zijn die weten wat ze doen? En als ze het niet goed doen breng je hem toch weer terug. Of niet?
V E R T R O U W E N - daar gaat het om - hoe ga je daarmee om - waardeer je het of misbruik je het?
Daar komen wij weer uit bij waarden en normen. Kijk diep in je hart en dan weet je het.
Met vriendelijke groeten
De vereniging PAYBACK
Ten eerste payback.Ik zie en weet dat jullie hier maar kort op dit forum aanwezig zijn.Ten eerste ben ik misleid door legio.Wist niet dat het om een lening ging die ze voor mij afgesloten hadden.Plus dat ik met een restschuld kon blijven zitten dat is helemaal niet bij me opgekomen.En waarom omdat ik niet alles goed onderzocht hebt.Niet goed naar mijn contract gekeken en nog eens veel te veel de mensen vertrouwd.Ik heb hier al meer gezegd 5 a 6 jaar geleden was het een andere tijd het kwam niet in je hoofd op dat je belazerd werd.Maar en hier is weer een maar we hebben zelf ook niets onderzocht omdat je er geen verstand van had Nu ik naar mijn contract kijk denk ik hoe heb ik het kunnen doen.Ik ben naief geweest.Maar dat is verleden tijd.Daar om ben ik ook niet blij met jullie geheimzinnigheid,doordrammen,mensen aanvallen op hun woorden.Alsof jullie de wijsheid in pacht hebben.Er stond ergens er waren dertig personen gekomen 10 procent van de drie honderd die zich aangemeld hebben .Nou ik val er echt van om .Ik denk dat de mensen die al maanden hier zijn er een natuurlijke afkeer van hebben om steeds bestookt te worden met geheimzinnigheid dat heeft legio al genoeg gedaan.Dertig duizend en nog veel meer hebben zich aangesloten bij leace verlies.Jean was er al nu payback wat is het volgende?Geef volledige openheid anders zijn jullie echt pathetic
Payback is niet als vereniging ingeschreven bij de Kamer Van Koophandel.
Dat betekent dat het dus geen formele vereniging is, maar in het gunstigste geval een informele vereniging.
Wil Payback serieus genomen worden, dient zij op zijn minst een formele status aan te nemen. Is zij dat nog van plan? Waarom is dat nog niet gebeurd?
Ps. Bij een informele vereniging lopen de oprichters zelfs enorme finaciele risico's.
Dat betekent dat het dus geen formele vereniging is, maar in het gunstigste geval een informele vereniging.
Wil Payback serieus genomen worden, dient zij op zijn minst een formele status aan te nemen. Is zij dat nog van plan? Waarom is dat nog niet gebeurd?
Ps. Bij een informele vereniging lopen de oprichters zelfs enorme finaciele risico's.
Payback is wel ingeschreven bij de KvK en zal op korte termijn omgevormd worden tot een stichting.
Nog even met toet hoe komt het dat hier maar twee personen van payback schrijven stefan en harm de boer suspicious.En nog even over die auto dat is echt degenererend ik ben geen kind die je school voorbeeld moet geven.toet
Een inschrijving blijkt niet uit het on-line te raadplegen bestand van de Kamer Van Koophandel.
Indien men toch wel ingeschreven blijkt te zijn, dan uiteraard mijn excuses voor de eerder gegeven reactie.
Indien men toch wel ingeschreven blijkt te zijn, dan uiteraard mijn excuses voor de eerder gegeven reactie.
Beste allemaal.
Ik was ook een van de aanwezigen bij de eerte bijeenkomt van Pay-back, ik was daarna toe gegaan in de hoop meer duidelijkheid te krijgen over de stichting Lease-verlies(met een s Toet), maar het ging voornamelijk over Spaarselect ed producten van Aegon. Daar is niets mis mee en de mensen die daar schade van hebben geleden verdienen zeker ondersteuning. Al met al kreeg ik wel een goed gevoel van het geheel, het verhaal klopte wel maar ik moet eerst zien wat er uit gaat komen al krijg ik wel de indruk dat ze benaderbaarder zullen zijn dan de stichting Leaseverlies waar gezien de talloze berichten op dit forum nooit iemand iets van hoort behalve dan zo heel nu en dan een persberichtje. Mijn contract loopt ovcer 7 maanden af en ik zit dan met een schuld van €10.000,- Waar dat vandaan moet komen, ik weet het niet en of mijn huwelijk het overleeft is maar een heel grote vraag. Daarom is het zo prangend dat ik en iedereen maar niets hoor van lease verlies want een advocaat kunnen wij dan zeker niet meer betalen.
Ik was ook een van de aanwezigen bij de eerte bijeenkomt van Pay-back, ik was daarna toe gegaan in de hoop meer duidelijkheid te krijgen over de stichting Lease-verlies(met een s Toet), maar het ging voornamelijk over Spaarselect ed producten van Aegon. Daar is niets mis mee en de mensen die daar schade van hebben geleden verdienen zeker ondersteuning. Al met al kreeg ik wel een goed gevoel van het geheel, het verhaal klopte wel maar ik moet eerst zien wat er uit gaat komen al krijg ik wel de indruk dat ze benaderbaarder zullen zijn dan de stichting Leaseverlies waar gezien de talloze berichten op dit forum nooit iemand iets van hoort behalve dan zo heel nu en dan een persberichtje. Mijn contract loopt ovcer 7 maanden af en ik zit dan met een schuld van €10.000,- Waar dat vandaan moet komen, ik weet het niet en of mijn huwelijk het overleeft is maar een heel grote vraag. Daarom is het zo prangend dat ik en iedereen maar niets hoor van lease verlies want een advocaat kunnen wij dan zeker niet meer betalen.
Jos je verteld zelf dat payback het voornamelijk heeft over en jos niet ovcer over spaarselect heeft .Leace verlies komt op voor de winstverdriedubbelaar.Waarom verteld payback niet waar het over gaat dan is iedereen vrij om zijn keuze te maken.Het is niet mijn bedoeling om iets af te kraken maar je hebt nog altijd een oorzaak en gevolg een jing en een jang een alfa en omega een begin en een eind.Dit is een rot dag weer een lief persoon overleden ik ga slapen .toet
toet,leaseverlies komt voor gedupeerde van 1995tot2002 dit
zijn dan verschillende contracten.vriendelijke groet andre
zijn dan verschillende contracten.vriendelijke groet andre
Dat weet ik.Maar in de eerste uitzending van radar ging het over de winstverdriedubbelaar.groetjes toet
toet,dat klopt omdat daarvoor niemand geklaagt had over
legio-lease vanwege de beurskoers,maar toen de beurs naar beneden ging was winstverdriedubbelaar een negatief iets.
vrgr.andre
legio-lease vanwege de beurskoers,maar toen de beurs naar beneden ging was winstverdriedubbelaar een negatief iets.
vrgr.andre