Hallo allemaal,
Ik weet het niet meer,wat ik moet doen.
Mijn contract is afgelopen en ik ben al benaderd door dexia en ik moet ongeveer 4000 euro terug betalen.
Maar dexia zegt tegen mij of je kan het in termijnen terug betalen,maar dan moet je een contract tekenen dat je geen aanklacht tegen dexia indient,doe je dat niet dan zijn de gevolgen voor je zelf.
WIE KAN MIJ HELPEN.want ik weetniet wat ik kan moet doen
[email protected]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wie kan mij helpen
Re: wie kan mij helpen
Heer De Winter,
Het lijkt me zinnig als u eerst eens wat topics in dit forum 'afschuimt' zodat u wat zicht krijgt op de problemen die niet alleen bij u, maar bij ons allen spelen. Daar staan ook suggesties bij. Bent u al lid van de Stichting Leasevelies (www.leaseverlies.nl), de Stichting Eegalease (www.eegalease.nl) en/of de vereniging Pay-Back (www.pay-back.nl)?
Het lijkt me zinnig als u eerst eens wat topics in dit forum 'afschuimt' zodat u wat zicht krijgt op de problemen die niet alleen bij u, maar bij ons allen spelen. Daar staan ook suggesties bij. Bent u al lid van de Stichting Leasevelies (www.leaseverlies.nl), de Stichting Eegalease (www.eegalease.nl) en/of de vereniging Pay-Back (www.pay-back.nl)?