Het aandelen lease schandaal is zo groot (6 % van de Nederlandse gezinnen heeft er mee te maken) dat er voldoende kansen liggen voor div. groeperingen om er een zéér dik belegde boterham aan te verdienen en zelfs om de rest van hun leven binnen te zijn.
Neem b.v.
www.leaseproces.nl die alléén maar aandelen laese zaken behandelen. En van al het geld wat dexia straks moet dokken, steken zij dan 15 % in hun zak. Ik ga nu even niet rekenen, anders kom ik aan een bedrag waarvoor je de rest van je leven met een grote boot als woning op de Middelandse zee kunt leven. croosjes heeft dit ook begrepen en zo zijn er nog een aantal lieden die willen meeprofiteren. 6% van de Nederlandse gezinnen is erg veel (hoeveel % van de bevolking zou dat zijn) en als slechts een gering deel hiervan op hun voorstellen ingaat, dan nog worden zij schat en schatrijk!!
Als de buurman een aandelen lease pakket heeft aangeschaft, dan willen wij dat toch ook. Stel je voor dat de straatprijs bij jou in de straat valt en jij bent geen lid van de postcode loterij en je buurman wel.. moet er niet aan denken. Stel je voor dat de buurman belt via croosjes telecom, dan willen wij dat toch ook.. (sorry, slecht voorbeeld). Buurvrouw een nieuwe auto, mijn vrouw ook een nieuwe auto.
De kat van de buren per ongeluk via de TV ingestraald door Jomanda, dan willen wij dat onze hond en kat ook ingestraald worden.
Mensen moeten zelf ook nadenken wordt er dan gezegd, ja ja, kuddedieren denken niet zelf na. Van dit laatste maken gewetenloze lieden handig gebruik om zichzelf over de ruggen van de toch al zwaar getroffenen te verrijken. De Nederlandse wet laat dit gewoon open, dat je belazerd mag worden. Had je dan misschien toch zelf beter moeten uitkijken.. en de buurman dan.. ha.. die is ook belazerd, o, gelukkig .. en anders moet je gaan procederen en dat is weer te duur en dan komen de croosjes en overige gewetenloze lieden opnieuw aan uw deur.. en zo gaat het leven verder en voordat we het weten is het afgelopen en dan hebben we toch een lol gehad !!!