LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie weet een ervaren advocaat in dexia zaken in regio arnhem

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Piet

wie weet een ervaren advocaat in dexia zaken in regio arnhem

Ongelezen bericht door Piet »

Ook de topic van 2barbara is door de redactie op slot gezet.
Nog maar een keer proberen.

het verhaal van Barbara:

Hallo,

Ik ben Barbara 26 jaar en eigenlijk ten einde raad. Ik heb nu vier jaar geleden een contract getekend bij labouchere toen nog voor het altijd doen plan. niets vermoedens tekende ik dit want ik wilde iets goeds doen met mijn geld, SPAREN! Er werd mij voorgehouden dat ik het geld kon verdubbelen en ging sparen. en dat er niet veel fout kon gaan. later werd al snel duidelijk dat ik eigenlijk voor bijna een halve ton aan aandelen had gekocht en dat ik dus daarvoor rente betaalde voor bijna 170 euro per maand want ik heb twee contracten. maar een is voor 20 jaar nu nog 15 jaar gelukkig. maar deze altijd doen plan was eerst voor drie jaar en daarna kon je hem verlengen voor nog drie jaar en dan na een jaar mocht je het ter alle tijden opzeggen ik ben nu op dat punt dat ik het ten alle tijden mag opzeggen maar ik heb een behoorlijke restschuld opgebouwd van ongeveer 20.000 euro als het niet meer is. nu wil ik individueel gaan procederen maar heb niet veel geld hiervoor, ik wil graag weten of ik een kans maak,en of er advocaten zijn die ervaring hiermee hebben, persoonlijk heb niet veel geld, en toen ik hier aan begon had ik alleen een uitkering nu werk ik 20 uur+aanvulling van uitkering, maar verdien niet genoeg om en mijn schuld af te betalen en een goede advocaat te nemen. Is er nog hoop?
2barbara

Piet

Re: wie weet een ervaren advocaat in dexia zaken in regio arnhem

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Barbara,

Je vertelt dat je geen geld hebt om een advocaat te betalen.
Heb je al berekend of je in aanmerking komt voor gesubsidieerde rechtsbijstand (toevoeging)
Op www.rvr.org bij infobalie kun je de procedure vinden en de tabellen.
Als je met een advocaat een procedure gaat beginnen zal hij aanraden om (uiteraard met zijn hulp) de contracten te vernietigen, de betalingen stop te zetten en dexia te dagvaarden om zodoende je reeds betaalde geld terug te vorderen.
Kom je niet in aanmerking voor toevoeging dan zul je zelf de advocaatkosten moeten betalen.
De goedkoopste (maar wel goede) zitten op 1500 euro excl.BTW t/m de uitspraak van de rechter. Groepsgewijs procederen kan ook, dit is goedkoper.
Ook hier wordt het contract vernietigd, de betaling stopgezet en dexia gedagvaard.
Een goede advocaat in de regio Arnhem: Mr. Aan de Kerk, 024-3661735
Een goed en goedkope advocaat in Amsterdam is:
VHM Advocaten
Mr. van Hoof MMA, 020-4703859
[email protected]
www.soslease.nl

Voor groepsgewijs procederen mail naar Ton, e-mail [email protected] en vraag om informatie. Via deze weg hebben al meer als 100 gedupeerden dexia gedagvaard.

Ga je de komende 15 jaar dexia betalen of ga je procederen en je geld terugvorderen?
Veel gedupeerden worden met deze situatie geconfronteerd en hebben slapeloze nachten.
Informatie over de diverse mogelijkheden is belangrijk, dus neem de raad aan van Joshua:
er is zelfs leven na de dood maar probeer eerst je leven zo goed mogelijk in te richten.
Na je verhaal kijk eerst in de sticky topic vind de links naar overzicht advocaten je bent een slimme meid op de toekomst voorbereid, dus na alles op een rijtje kom dan terug met een gerichte vraag.
Succes en groeten,
Piet

Gesloten