LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie wil zich nog opgeven voor de 1e bijeenkomst.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Pay back

Wie wil zich nog opgeven voor de 1e bijeenkomst.

Ongelezen bericht door Pay back »

Beste forumlezers,

Aanstande zaterdag is in Utrecht om 15.00 uur de 1e bijeenkomst voor gedupeerde klanten van Legio Lease/Bank Labouchere/Dexia, Spaar Select, Spaarbeleg en Aegon.

Op die dag kunt u terecht met u vragen, gedachtes en ideeën rond dit thema en zult u duidelijk te horen krijgen wat wij, de mensen achter "Pay back" voor u kunnen betekenen.

Vanzelfsprekend kunnen wij dan ook de mogelijkheden en akties van de vereniging "Pay back" dieper toelichten en verder vorm geven.

Meld je aan onder [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Het "Pay back" team

jeroen

Re: Wie wil zich nog opgeven voor de 1e bijeenkomst.

Ongelezen bericht door jeroen »

Waar in Utrecht ?

worco

Ongelezen bericht door worco »

Beste Mensen van Pay Back,

Met alle begrip en respect, voor jullie actie, denk ik toch dat dit niet de manier is om dit soort financiële instellingen tot andere gedachte te dwingen. De redelijkheid is natuurlijk bij dit soort instellingen ver te zoeken, en contract is contract zullen ze waarschijnlijk denken. En dat het aantal gedupeerde ver in de tienduizenden loopt zal hun worst zijn, evenals de manier waarop de contracten zijn afgesloten. Als geen ander begrijp ik, ( ben zelf ook de dupe) dat bij sommigen het water al tot aan de lippen staat, en dat men radeloos is. Vandaar dat ik de actie ook wel begrijp, het is in ieder geval goed om daar met andere gedupeerde over van gedachte te wisselen, maar daar zullen die instellingen echt niet van wakker liggen. Waar het vooral om gaat is de krachten te bundelen, bijv. lid worden van de stichting leaseverlies. Daarnaast is het goed om de publiciteit te zoeken, ook hier speelt de kracht van het aantal mee. En juist op dat gebied heb je toch een omroep als de Tros of de VARA nodig. Veel negatieve publiciteit daar gruwelen de meeste van, en zal hen zeker dwingen om met een oplossing te komen. Ik persoonlijk denk dan ook dat we meer die kant op moeten, de publiciteit zoeken dus. Maar daar hebben we wel de hulp van een omroep bij nodig. Voor wat zaterdag betreft, ben ik er nog niet uit of ik nu zal komen, heb geen idee wat de bedoeling is.

Met vriendelijke groet,

Worco

[email protected]

Pay back

Ongelezen bericht door Pay back »

Beste Jeroen,

Wij geven de adres door via e-Mail.

--------------------------------------------------------

Beste Worco,

Uit je bericht blijkt, dat je niet geinformeerd bent over onze plannen, anders zou je wel overtuigd zijn, dat wij waarlijk weten hoe wij dit moeten aanpakken.

Waarom vraag je ons niet eerst wat onze plannen zijn voordat je een oordeel spreekt?

Hoe deze plannen er precies uitzien wordt aanstaande zaterdag uitgelegd. Uiterraard is dan ook iedere meningsuiting over de aanpak van harte welkom.

Het team van "Pay back" is al heel creatief, door ons te verenigen kunnen wij deze creatieviteit en kennis versterken en de gehele group gedupeerden toegankelijk maken.

Robin

Ongelezen bericht door Robin »

Ik ben geinteresseerd in de bijeenkomst.
Mag ik svp het adres en wat kunnen we van deze dag verwachten ?

Mvg,
Robin

Gesloten