| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie ziet er nog een uitweg?
-
Frank
Wie ziet er nog een uitweg?
Ik weet het niet meer. Ik verzuip mezelf letterlijk in de alcohol. Toch nog een beetje rust. Ik vind mezelf niet zielig maar ik voel me zo wanhopig dat ik echt geen uitweg meer zie............................................
-
marco
Re: Wie ziet er nog een uitweg?
kop op frank je moet het positief bekijken : dexia heeft al geld opzijgezet voor "ons" dus ze geven toe dat ze fout zitten : er is nog bij niemand daadwerkelijk iets weggehaald door het incassobureau (en volgens mij gaat dat ook bij niemand gebeuren) en het is LEKKER WEER!!!
ik hou ook wel van een biertje en ga er ook zo eentje pakken maar je moet niet overdrijven,hoor.
don't worry be happy!
groeten marco.
ik hou ook wel van een biertje en ga er ook zo eentje pakken maar je moet niet overdrijven,hoor.
don't worry be happy!
groeten marco.
-
Ted
Frank ik sluit me aan bij wat Marco schrijft. Alleen met een paar biertjes ziet het leven er weer anders uit. Denk s.v.p. wel aan je lever. Er komen andere tijden ook voor jou.
Ted.
Ted.
-
Herman
Beste Frank,
ik snap best wat je bedoelt. Ik voel het ook zo. Maar je schiet er niks mee op om al de ellende te verzuipen! Dan geef je je al over aan Dexia! NEVER GIVE UP !
ik snap best wat je bedoelt. Ik voel het ook zo. Maar je schiet er niks mee op om al de ellende te verzuipen! Dan geef je je al over aan Dexia! NEVER GIVE UP !
-
Pieter
Beste Frank,
Mag ik jouw vragen hoe ernstig jouw situatie is?
Kom je in aanmerking voor de Hardheidsclusule?
Mvg Pieter
Ps. ik lust ook graag een biertje, Maar de uitvlucht is van tijdelijke aard en de volgende dag heb je een kater.
Mag ik jouw vragen hoe ernstig jouw situatie is?
Kom je in aanmerking voor de Hardheidsclusule?
Mvg Pieter
Ps. ik lust ook graag een biertje, Maar de uitvlucht is van tijdelijke aard en de volgende dag heb je een kater.