LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie zit in dezelfde positie met afgelopen winstverdriedubbel

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
ben bedrogen

Wie zit in dezelfde positie met afgelopen winstverdriedubbel

Ongelezen bericht door ben bedrogen »

Beste lotgenoten,

mijn winstverdriedubbelaar (?) is afgelopen en ik heb zo'n vriendelijke groeten-brief (hoe durven ze zo een brief te eindigen als je de inhoud kent, maar ze hebben de brief niet aangetekend verzonden.....). Of ik binnen twee weken de restschuld overmaak.

Ik kan het me veroorloven om de forse restschuld te betalen aan Dexia, maar ik voel me enorm bedrogen door al hun eerdere misleidende verkooppraatjes. Ik ben natuurlijk niet ingegaan op het Dexia-aanbod en wil ook eigenlijk die restschuld helemaal niet betalen (ik ben trouwens aangesloten bij LV)
Maar de mogelijke gevolgen he.

Heeft iemand ervaring met het niet betalen van de restschuld en ik vraag me af of iemand ervaring heeft met hoe snel ze zijn met het sturen van een aannaming?

Heeft iemand al een incasso of deurwaarder aan de deur gehad en wat zijn de financiële gevolgen daarvan?
Heeft iemand al een negatieve BKR en hoe lang heb je daar last van?

Bedankt alvast voor je reactie! En iedereen sterkte gewenst!

Linda

Re: Wie zit in dezelfde positie met afgelopen winstverdriedubbel

Ongelezen bericht door Linda »

Hoi beb bedrogen,

Sinds kort volg ik dit forum, want ik zit ook in hetzelfde schuitje als iedereen hier. Ik ga ook niet in op het aanbod van Dexia, maar helaas heb ik ook geen geld om mijn restschuld te betalen. Nu zou ik dat sowieso toch niet gedaan hebben denk ik, als ik het wel had. Op het forum las ik ook, dat sommigen hun maandelijkse incasso stop hebben gezet. Mijn vraag sluit aan bij jou, ik zou ook van mensen willen weten hebben ze daar ooit iets op gehoord, en ja wat. Voor de rest heb ik dezelfde vragen als jou ben bedrogen, dus ben benieuwd naar reacties van mensen met ervaringen.

Rob

Ongelezen bericht door Rob »

Ben bedrogen,

Mijn Winstverdrieverliezer is eind oktober 2002 afgelopen..na 1 maand krijg je ongeveer de 1e aanmaning en na 2 weken de 2e. Daarin dreigen ze met incassokosten. Ik heb nu een betalingsregeling voorgesteld gekregen via de telefoon...of ik 7 jaar!! lang elke maan 45 euro wil betalen. Ik zei ok "stuur maar op"...en heb het paar weken geleden ontvangen....je moest het binnen 10 dagen terugsturen. Vandaag brief ontvangen of ik aub de regeling wil terugsturen...doe ik niet! En op je vraag of er al incassoburo's zijn ingeschakeld en deurwaarders...NEE...ik heb er nog niks over gehoord en op dit forum heeft ook niemand daar ervaring mee. Ik betaal niet...tenminste ik kijk wel hoe ver zij gaan.

Rob

piet

Ongelezen bericht door piet »

"Bijeenkomsten PAYBACK"

De vereniging PAYBACK organiseert bijeenkomsten in heel Nederland voor de gedupeerden met contracten van aandelen lease producten
Op vrijdag 28 februari aanstaande is de volgende bijeenkomst.
De leden van PAYBACK hebben al een uitnodiging ontvangen.
Bent u ook geïnteresseerd, meldt u aan bij [email protected]
Vergeet niet uw contract( of kopie) en een legitimatiebewijs mee te nemen.

De locatie:
cafe restaurant Het Roode Hert
Hessenweg 41
7722 PJ Dalfsen
tel: 0529-433043
Hoe te bereiken:
A28 richting Zwolle, afslag 21 richting Dalfsen /Ommen N340. Na ongeveer 8 km staat het restaurant aan de linkerzijde van de weg. (ongeveer een kilometer voor de afslag Dalfsen)

Voor spaar select klanten met een beleggingsrekening( depot) om 1900 uur
Voor alle overige gedupeerden vanaf 2000 uur
Wanneer, waar en hoe laat de volgende bijeenkomst zal plaatsvinden wordt zo snel mogelijk bekendgemaakt.
Wilt u meer weten over de vereniging PAYBACK kijk op www.pay-back.nl

ben bedrogen

Ongelezen bericht door ben bedrogen »

Bedankt Linda en Rob voor jullie reactie.

Rob, jij hebt de nodige ervaring opgedaan en tot nu toe ben je nog niet belaagd door incassobureau's en deurwaarders.

Ik wil ook uitzoeken hoe weer je kunt gaan. De manier waarop klanten om de tuin zijn geleid is des te meer een goede reden om van ons af te bijten.
Het gekke is ook, in het begin was ik enorm gefrusteerd door de manier waarop ze misleidende informatie hebben verstrekt, nu voel ik me alleen maar strijdvaardig. En ik heb zo'n vermoeden dat Dexia ook niet zo zeker is van haar zaak.

Dus ook ik zal proberen de boel te rekken.

Maar ik vermoed toch wel dat er mensen zijn die niet wilden betalen een deurwaarder of incasso aan hun deur hebben gehad?

Nou goed, we wachten het voorlopig maar even af!

een groet voor allen!

Rob

Ongelezen bericht door Rob »

Ben bedrogen,

Er zijn mensen (Toet o.a) bij wie het contract vorig jaar juni is afgelopen en die nog niks hebben gehoord. Het is een zooitje bij Dexia en ze zijn wanhopig om geld binnen te slepen. Gewoon volhouden en tot uiterste gaan, want als je nu restschuld betaald zie je het nooit meer terug.

Rob

benbedrogen

Ongelezen bericht door benbedrogen »

Rob,

Toen jij de aannamingen en dreigingen van incassobureau's ontving heb je toen gereageerd door middel van aangetekende brieven aan Dexia of heb je niets van je laten horen?

Heb je uberhaupt aangegeven dat je niet wil betalen.

Groeten ben bedrogen

Gesloten