LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] WIJ BETALEN NIET
WIJ BETALEN NIET
WIJ BETALEN NIET Omdat je moeilijk inzicht krijgt wie er nou wel of niet op het aanbod van dexia ingaat lijkt het mij verstandig om nu al aangetekend naar dexia het volgende te sturen. Wij betalen niet en gaan niet in op uw aanbod. Verder geen voorstellen doen. Dit moet ook het standpunt worden van lease verlies en pay-back GEEN COMPROMIS !!!!
Re: WIJ BETALEN NIET
Aangezien er nog niemand heeft gereageerd op mijn stelling doe ik het zelf even. Deze stelling komt voort uit de gedachte dat we straks niet verzanden in meters dikke rapporten, van onze advocaten en Dexia, en uiteindelijk er toch betaald moet worden. Laten we eerlijk zijn de gemiddelde nederlander had toch geen verstand van beleggen in wat voor vorm dan ook. Maar door de hype rondom de goede berichten in de jaren 95-99 hebben legio lease en andere handige jongens hier massaal misbruik van gemaakt.Het viel mij al op in die jaren dat plotseling iedereen verstand had van beleggen, de een nog meer als de ander. Als je tegenwoordig het taalgebruik van advocaten-juristen-politici etc. wilt volgen heb je wel 10 woordenboeken nodig om uit te zoeken wat ze bedoelen ( over afstand gesproken ) Ik wil het wel weten dat ik geen zin heb om mij in deze toren van Babylon te begeven, en blijf bij mijn standpunt NIET BETALEN no way,have a nice sunday. mvg. Harry
In afwachting van reactie hier nog een leuk gedichtje,want in recepten ben ik niet zo goed.
Ik wou dat ik weer kind kon zijn.
Heerlijk toch,de baby die niet verder denkt dan zijn wieg.
Heerlijk toch, de peuter die niet verder denkt dan zijn kamer.
Heerlijk toch, de kleuter die niet verder denkt dan het einde van de straat, z'n school z'n opa en oma.
Heerlijk toch, ik wou dat ik weer kind kon zijn.
mvg. Harry
Ik wou dat ik weer kind kon zijn.
Heerlijk toch,de baby die niet verder denkt dan zijn wieg.
Heerlijk toch, de peuter die niet verder denkt dan zijn kamer.
Heerlijk toch, de kleuter die niet verder denkt dan het einde van de straat, z'n school z'n opa en oma.
Heerlijk toch, ik wou dat ik weer kind kon zijn.
mvg. Harry
Jack, lees blz 1 en 2 van je contract nog eens door: dan wordt alles je duidelijk!!!!! (had het maar ietsje eerder gedaan, hoewel je dan ook getekend had (je tekent immers alles zonder te lezen, toch Jack...?!!!!!!!) Jack; vind je jezelf niet een beetje kansloos?!!
Weten jullie of ik de brief terug moet sturen?
Voor de aanmelding van het dexia aanbod??
Het aanbod is toch negatief zoals ik vernomen heb door de telefoon....Als het contract is afgelopen, betaal ik geen eurocent meer (kan ik dat doen?)
Voor de aanmelding van het dexia aanbod??
Het aanbod is toch negatief zoals ik vernomen heb door de telefoon....Als het contract is afgelopen, betaal ik geen eurocent meer (kan ik dat doen?)