LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wij dachten van ze af te zijn.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
rene

wij dachten van ze af te zijn.

Ongelezen bericht door rene »

Het is niet te geloven heb je alles gedaan wat leaseverlies en eegalease zegt .Wij hebben dus gewoon door betaalt onder protest.
de winstver3dubbelaar liep op 4 mei af, restschuld netjes betaalt op 30 mei, onder protest uiteraart.
daarna nog herrineringen gehad,gebeld met dexia dat we betaalt hebben, was goed oke.
We dachten oke daar zijn we van af en nu maar wachten op de uitspraak.
Maar wat nu 8 juli jl. brief dexia, als je nu niet onmiddelijk binnen 8 dagen beltaalt, bkr registratie en we sturen een deurwaarder op je af.

Sara Etty

Re: wij dachten van ze af te zijn.

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Als je inderdaad alles betaald hebt moet je nogmaals de bewijzen daarvan in kopie aan Dexia sturen. Mocht er toch een deurwaarder komen kun je ook aan hem de betalingsbewijzen overleggen en is er niets aan de hand.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

... geeft overigens wel weer aan wat een administratieve bende het daar is!!!

jeroen

rene

bedant voor je reactie sara.
Dat dachten wij ook wel dat het goed zal komen verder.
We hebben met dexia gebeld, wij hebben dus het geld overgemaakt op de rekening nummer die op de brief stond, maar vlak daarna kregen wij een herrinering met een ander rekening nummer erop, dat hebben we toen al door gegeven, en dat was oke.
Ze hebben gewoon de administratie niet goed op orde.
Maar wij hebben zoiets van ze verwachten van ons dat je binnen bepaalde temijnen moet betalen want anders, bkr, deurwaarder, incasso,
etc.....
Nu hebben we weer gebeld, en geeist dat we binnen 2 dagen resultaat willen zien, het antwoord luidde nou ik weet niet of dat lukt hoor.

Erik

Ongelezen bericht door Erik »

Wat sowieso goed is te doen is om alle telefoon gesprekken die je met Dexia hebt gehad samen te vatten in een brief en die naar Dexia te sturen waarbij je de brief kan eindigen met zoiets als "Zonder tegenbericht ga ik er van uit dat u zich kunt vinden in deze samenvatting van het gesprek"
Dit doe ik zelf ook, niet dat dat voorkomt dat je je weer allerlei standaard onzin brieven krijgt met incasso/BKR intimidaties maar je weet maar nooit waar het goed voor is.

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Hi Rene,

Misschien is het verstandig om dat laatste gesprek inderdaad even samen te vatten en dat verslag aan een brief aan Dexia te hechten. In die brief geef je kort weer wat de situatie is, verwijs je naar de fouten in de administratie van Dexia en de onterechte dreigementen en stel je tot slot dat je Dexia aansprakelijk houdt voor alle eventueel uit de ten onrechte door Dexia te nemen maatregelen voortgevloeide en nog voort te vloeien schade.

rene

bedankt erik en sara, dat gaan we zeker doen.

Jack

Ongelezen bericht door Jack »

Heb ik ook gehad, keurig mn verlies betaald op een wv3dr, zo'n 13.000 euro. Krijg ik 3 weken later ook een brief van Dexia, of ik nog ff 13.000 eurootjes wide betalen. Ik geschreven, weer een betalingsherinnering, weer gebeld en geschreven, excusbrief ontvangen van Dexia (!), en ja hoor..... twee weken later een betalingsherinnering.
Wat een administratie ! Echt helemaal top !! Gaat zo voort Dexia !

Gvd

Ongelezen bericht door Gvd »

Als je hebt betaald ben je overal van af, Je hebt geen enkele verplichting om op hun foute brieven te reageren. Ik zou daar gewoon mee wachten tot ze een incasso bureau hebben ingeschakeld of anderszins kosten hebben gemaakt. Inderdaar puur om te jennen. Als ik Bruneel over een brug zie rijden en ik weet dat er een gat in het wegdek zit zeg ik inderdaad ook niks (ik waarschuw wel de eendjes onder de brug)

caroline

Ongelezen bericht door caroline »

Is er ook een voorbeeld protest brief , die je bij betaling van je restschuld aan Dexia stuurt, in imloop? en zo ja waar kan ik die vinden?

alvast bedankt

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Op de website van meneer Blok.

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

Als ik Bruneel over een brug zie rijden en ik weet dat er een gat in het wegdek zit zeg ik inderdaad ook niks (ik waarschuw wel de eendjes onder de brug)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gesloten