LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] winstverdriedubbelaar afgelopen...

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Wolkje

winstverdriedubbelaar afgelopen...

Ongelezen bericht door Wolkje »

Afgelopen vrijdag is onze Winst"verdriedubbelaar" van Legio afgelopen. 2 weken geleden, toen wij een voorlopige resultaat kregen, was het nog maar 2600 euro in de min. Maar het uiteindelijke afschrift die vandaag binnenkwam geeft iets meer dan 5000 euro aan (5274). Dat kunnen wij echt niet betalen!!

Wat kunnen wij nou doen? Hoe is het uberhaupt mogelijk dat in 2 weken ik opeens 2keer zoveel verlies heb? Word je toch gek van?

Voor de mensen die gaan flamen dat wij maar beter op hadden moeten letten en de risico's kenden: er stond nergens, in geen enkele folder (vast wel in de algemene voorwaarden, in lekkere juridische taal, en een fontgrootte van 5) dat je ook nog bij moet betalen!! Je denkt, tuurlijk risico's, ik raak kwijt wat ik heb ingelegd, oke, kan gebeuren. Maar dat je ook nog 11000 GULDENS moet betalen na afloop hadden wij nooit verwacht, en ook nooit gedacht dat zoiets mogelijk kan zijn.

Kan iemand mij advies geven? Na aanleiding van verschillende reacties hier op het forum, heb ik ook niet zoveel vertrouwen in die stichting... volgens mij incasseren ze het geld alleen maar zodat ze lekker op vakantie kunnen.

Marija

Re: winstverdriedubbelaar afgelopen...

Ongelezen bericht door Marija »

Beste Wolkje,

Aangezien je zelf aangeeft, niet veel vertrouwen te hebben in die stichting, is het volgende misschien een ideetje ;

Kijk op dit Forum welke dingen andere mensen (zeggen te gaan)doen.Misschien heb je daar wat aan.

Of schrijf een aangetekende brief aan Legio, waarin je ze vraagt of je in (redelijk ruime) termijnen mag betalen?

Noem in de brief, al je persoonlijke gegevens incl.specifieke gegevens van je contract.Zet ook het afbetalingsvoorstel dat je hebt (zet op papier datgene, dat JE ZELf redelijk acht, voor beide partijen)op papier, met daarbij de data van elke betaling.Onderteken alles,en hoop op goedkeuring van Legio.

Groetjes,
Marija.

Janneke

Ongelezen bericht door Janneke »

Hoi,

Rot voor je, dat ten eerste.

Ten tweede, ik denk dat je niet de enigste bent. Zie je links die knoppen, daar zit een knop "suggesties" daarmee kun je suggesties opgeven voor nieuwe RADAR uitzendingen. Omdat je niet de enigste zult zijn, ajb doe jezelf en anderen een plezier, misschien dat ze hier eens over kunnen praten in een programma. Je kunt RADAR ook direct emailen, zou ikook doen. Hoe meer emails, telefoontjes etc over te grote schulden zullen krijgen en mensen die niet weten wat ze moeten doen met die schuld, des te sneller zal er meer aandacht aan worden besteed.

Wolkje

Ongelezen bericht door Wolkje »

Dank je wel voor jullie reacties, ik zal eens kijken, en de mail/brief-machine aanzetten :)

johan

Ongelezen bericht door johan »

Had je al zo snel een afschrift van Legio? Mijn winstverdreidubbelaar is vorige week dinsdag afgelopen en ik heb nog steeds niks gehoord van Legio.

Astrid

Ongelezen bericht door Astrid »

Hoi Wolkje,

Mijn winstverdriedubbelaar loopt begin juli af en ik moet nu al bijna € 9.000,00 bijbetalen.
Ik ben ook hopeloos, en als er niet snel iets gaat gebeuren moet ik mijn huis gewoon gaan verkopen!!!!!
Laten we hopen dat de stichting snel actie gaat ondernemen!
Groetjes en samen zijn we sterk,
Astrid

qurijn

Ongelezen bericht door qurijn »

Beste Allemaal,

Gewoon Legio even bellen en vragen naar een regeling. Heb ik ook gedaan. Er word je geen rente meer in rekening gebracht en de betalingsregeling die ik heb kunnen treffen is bijzonder coulant. Ik blijf het natuurlijk zuur vinden dat ik moet bijbetalen maar het is HELAAS niet anders. Ben eigenlijk al lang blij dat ik niet vandaag hoef te beëindigen want de beurs is opnieuw door de hoeven gezakt en nog lager dan een week terug.
Ik wens iedereen sterkte en wijsheid toe,
Groet,
Qurijn

grieseltjes

Ongelezen bericht door grieseltjes »

Op welke afdeling zitten jullie bij legio?geef toch niet zo,slechte raad

Dessert

Ongelezen bericht door Dessert »

Zeg Toetje, met je nuttige opmerkingen, waarom is het dan wel slechte raad? Onderbouw je beweringen eens vriend. Of is dat teveel gevraagd? Vermoeiend!

Jij een toetje, ik lekker een
Dessert

toettelientje

Ongelezen bericht door toettelientje »

dessert je bent leuk echt.

Gesloten