LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] winstverdriedubbelaar, beetje raar?
winstverdriedubbelaar, beetje raar?
Wat me dus zorgen baat is dat wanneer mijn drie jaar om zijn ik een flinke bijbetaling moet doen ten aan zien van de ‘winstverdriedubbelaar’. Klinkt een beetje raar. Ik heb nu nog een jaar te gaan. Kan ik aannemen dat na dit jaar het verschil tussen de af te lossen som en de verkoopopbrengst nog verder oploopt tot een negatief saldo of is de prognose dat dit verschil kleiner wordt. Wat kan ik verwachten? Ik heb uit de folder begrepen dat wanneer de looptijd van drie jaar erop zit ik niet verplicht ben om mijn aandelen met verlies te verkopen. Ik krijg de garantie dat ik de overeenkomst kan verlengen in afwachting van betere tijden. Maar wat houdt dit precies in? Gaat mij dit dan nog (meer) geldt kosten door de overeenkomst te verlengen, of kan ik mijn aandelen gewoon laten staan en verkopen wanneer ik dat wil?
Re: winstverdriedubbelaar, beetje raar?
Waarom belt u niet met Legio? Volgens mij kunnen zij u wel aan de antwoorden helpen.