LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Winstverdriedubbelaar en korting Kado

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
garcia

Winstverdriedubbelaar en korting Kado

Ongelezen bericht door garcia »

Van de week belde ik met Legio Lease:
Gaf van mijn onrust blijk ivm. de uitzending van Radar. Reactie Legio: Dat gebeurt nu altijd u wist toch waaraan u begon en: wij zijn een keer in de uitzending van Radar geweest maar we mochten niet eens uitpraten.

Ik vroeg of ik af kon kopen (ben in juni 200onnen); Nee dat kan niet hoor u zit er gewoon aan vast!

Ik heb hierover een heeeel onprettig gevoel. op de afsluitdatum. Nou zo werd gereageerd de beurs stijgt nu toch weer!

Ik hoop dat we een stichting in het leven kunnen roepen en inderdaad kunnen teruggaan tot het moment

w opdam

Re: Winstverdriedubbelaar en korting Kado

Ongelezen bericht door w opdam »

in juni 2ooo begonnen bij legio-leas,met de drie verdubbelaar.
Stoppen heeft denk geen zin. In Juni wordt de derde en laatste lening aan gegaan. Wat kan en moet ik doen?

Sjaak

Ongelezen bericht door Sjaak »

Ik had 5 contracten bij LL, 2 zijn er inmiddels uitbetaald. Ik heb net break-even gedraaid, gelukkig. Per maart 2003 zullen er nog 2 aflopen (momenteel -/- E 8000), en 1 per aug 2008 (-/- E 4500).
Maar het volgende : we kunnen klagen wat we willen, maar alles staat in het contract. De mensen, ik ook, wisten dus waar ze aan begonnen, en de enige die we de schuld kunnen geven zijn die klojoos die tegen de WTC zijn aangevlogen. Toen stortte de beurs in. Als dat niet gebeurt was, had ik dikke winsten gedraaid. Jammer maar waar.

m. santegoets

Ongelezen bericht door m. santegoets »

Beste Sjaak

De invloed van 11 september heeft op de langlopende kontrakten weinig invloed gehad. Je hoort wel vaker
in de berichten dat de beurzen weer op het nivo staan van voor 11 september. Het is gewoon zo dat er op een gegeven moment een punt bereikt is, waarna het eigenlijk alleen maar
naar beneden kon. Menig analist zag een korrektie aankomen,
behalve de experts van Legio.

Maar waar zouden zij zich druk om maken?
Uiteindelijk zijn zij de enige die geen enkel risiko
lopen omdat hun inkomsten komen uit de rentebetalingen die
wij maandelijks doen. Of een koers nou te hoog staat is voor
hen niet relevant. Immers, gaat het mis, dan geven ze gewoon
het beursklimaat de schuld. Niemand heeft een kristallen bol,daar gaat het niet om, maar men moet wel een beetje
bewust en verantwoord omgaan met andermans zuurverdiende
centjes. Dat heb ik bij Legio zeker gemist

groetjes
Revo

Gesloten