LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] winstverdriedubbelaar/koersplan Spaarbeleg

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
C.A.Tramper

winstverdriedubbelaar/koersplan Spaarbeleg

Ongelezen bericht door C.A.Tramper »

Ik moet nog 13 termijnen betalen,kan ik stoppen?? of ben ik dan alles kwijt.

G.C.Schmidt

Re: winstverdriedubbelaar/koersplan Spaarbeleg

Ongelezen bericht door G.C.Schmidt »

graag willen wij medewerking geven aan het ophelderen van de onduidelijkheden van sprintplan wij moeten nog 16maanden
fl.200.00 betalen met angst en beven
Carla en Gerard Schmidt

Eleonora.Aerts

Ongelezen bericht door Eleonora.Aerts »

Ik heb bij Aegon in Nederland een koersplan voor 15 jaar,moet nog 10 jaar betalen.Mijn vriend heeft het zelfde in Belgie en krijgt ieder jaar een mooi overzicht wat hij gestort heeft en wat het gemiddeld winst persentage is, heb al minstens 10keer naar aegon geschreven om ook z'n overzicht te krijgen en krijg alleen als antwoord dat de afschriften van de bank mijn betalingsbewijzen zijn.
Is dat nolmaal?

chris betten

Ongelezen bericht door chris betten »

Ik zit sinds 2 jaar in het sprintplan van Aegon en mijn jaaroverzicht toont aan dat het rendement over de afgelopen 2 jaar niet conform de geschepte verwachting is. Aangezien ik nog 3 jaar moet betalen, vraag ik mij af of het rendement verbetert de komende jaren. De overzichten wil ik graag delen met de betrokkenen en de medewerkers van radar. Bij Aegon heb ik gevraagd naar opheldering van een adviseur, maar contact is tot aan vandaag uitgebleven.

A.D.Keuzenkamp

Ongelezen bericht door A.D.Keuzenkamp »

Ten tijde dat ik het contract van mijn Sprintplan ondertekende was een van de overwegingen om hieraan mee te doen , dat de rente aftrekbaar was van de belasting.
De Overheid heeft dit echter met het nieuwe belastingplan van 2001 niet meer toegestaan. Zoals met zoveel andere belastingvoordelen uit het verleden, denk aan b.v. Spaarloonregeling- en Premiesparen, blijkt dat met name de OVERHEID als zeer ONBETROUWBAAR moet worden beschouwd.

Stefan van Teeffelen

Ongelezen bericht door Stefan van Teeffelen »

minder dan 30 dagen geleden 2 sprintplannen afgesloten bij spaarbeleg via spaarselect. Aangetekende brief verstuurd binnen 30 dagen met het verzoek te stoppen, echter wel NA ingangsdatum sprintplan (2-4). Wie weet mijn kansen op een goede afloop te schatten?

Gesloten