LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Winstverdriedubbelaar LEGIOLEASE

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Mw. RD Brouwer en Dhr. I.

Winstverdriedubbelaar LEGIOLEASE

Ongelezen bericht door Mw. RD Brouwer en Dhr. I. »

Nav. de uitzending van 25 maart wil ik graag weten of er een mogelijkheid is om beklag te doen bij Legiolease met nog meer gedupeerden! Samen bereik je misschien meer !?

H van der Graaff

Re: Winstverdriedubbelaar LEGIOLEASE

Ongelezen bericht door H van der Graaff »

Ik heb een kontakt afgesloten op 30.11.2000,vooruitbetaald Euro 3683,52, 3 jaar
Nu al is het verlies Euro 4600,=
Ik wil mij gaarne aansluiten bij een groep gedupeerden.
Heeft U al de protestbrief van Radar verzonden.

Mvrgr
H van der Graaff

MC Alers

Ongelezen bericht door MC Alers »

Ik heb mijn winstverdriedubbelaar van legio op 02-06-1999 afgesloten en deze loopt dus 02-06-2002 af, daar ik nog geen zicht heb op de afloop (winst of verlies of erger) is mijn vraag kan ik ter zijne tijd dan ook nog gebruik maken van deze brief of een andere ondersteuning verwachten.

Jan de Bakker

Ongelezen bericht door Jan de Bakker »

De reacties van de mensen hier vind ik ronduit slecht!

U weet waar u aan bent begonnen, u heeft 2 maal moeten tekenen alvorens alles definitief was (aanvraagformulier & contract) en u wist dat er een BKR melding aanvast zat, en daaruit had u kunnen opmaken dat het om geleend geld gaat!

U schijnt nu verlies te lijden, en wat doet u? U klaagt allemaal dat u bedonderd bent, maar wat had u gedaan als de fondsen van u pakket vele malen winst hadden gemaakt, dan had u niets gezegd, dan had u veel plezier gehad. U had de opbrengst ook niet gedeeld met Legio!!!!! Nu het tegenzit, wijst u met de vinger naar Legio en denkt u dat u het hele verhaal ongedaan kunt maken!

Ik vind u allemaal wel erg naief, maar dat is met veel nedelanders, geen eigen geld om te beleggen, geen verstand van beleggen, maar toch op de beurs om te speculeren!

U moet zich alle schamen!!!!

A.M. van Gemert

Ongelezen bericht door A.M. van Gemert »

Wel toevallig dat het bij alle fondsen slecht gaat toch?
Legio biedt al deze producten aan en ze gaan uiteindelijk allemaal omlaag.
Heb jij zelf er zo veel winst uit gehaald?
Legio had ook aan moeten geven als het slechter ging.
Zij zijn namelijk de "experts".......

ingrid

Ongelezen bericht door ingrid »

ben er ook ingelopen en ben nu een bedrag armer van 24.000gulden legio gebeld en geloofd het of niet die geven de raad om door te gaan voor een kleiner bedrag dan ik nu betaald en dat is 500 gulden per maand gelijk gevraagd of ze goed bij hun verstand zijn en laten weten nooit meer met hun in zee te gaan .spaar op de bank tegen een kleine rente dat is mijn advies ingrid degenaar

ingrid

Ongelezen bericht door ingrid »

aan de heer jan de bakker nee wij wisten niet waar wij aan begonnen en zeker niet dat het om een lening ging en schrijf nederlanders eens goed plaats van nedelanders dat is pas stom

A.M. van Gemert

Goed Ingrid
helemaal frustrerend als er mensen zijn zoals bakker die er nog eens een schepje bovenop doen

Wim en Jeanne van Beijnen

Ongelezen bericht door Wim en Jeanne van Beijnen »

Helaas hebben wij ook 5 contracten met legio afgesloten en zijn ons kapot geschrokken van de uitzending van Radar.
Wij gaan het bezwaarschrift versturen als we dit kunnen vinden en hopen dat we collectief tegen deze "fijne "organisatie iets kunnen ondernemen.

Nicole Timmer

Ongelezen bericht door Nicole Timmer »

Jan de Bakker schijnt het allemaal wel goed te weten!
Als hij het programma van gisteren goed heeft beluisterd weten de beleggers van Legio Lease zelf niet eens hoe ze geld moeten verdienen op de beurs. Hoe moeten de klanten van Legio Lease, die juist afgaan op hun expertise, het dan nog weten? Of werkt meneer De Bakker soms bij Legio en verdient hij een mooi salaris doordat wij allemaal goedgelovig waren en graag vertrouwen schonken in Legio. Mooie boel! Gemakkelijk hoor om dan anderen af te gaan zeuren! Goed gedaan De Bakker!!

A.M. van Gemert

precies, Bakker bakt ze wel bruin

m. santegoets

Ongelezen bericht door m. santegoets »

Allen

"Bakker" bakt er helemaal niets van, zelfs niet bruin.
Mijnheer Bakker,

Wat u hier persoonlijk van vindt, is voor niemand van
ons echt van belang. U mag zich in de diskussie mengen
als u zo graag aandacht wilt, maar beperk u aub tot de feiten. Dit soort kommentaar is nietszeggend, en zal nooit
bijdragen tot een oplossing. Zonde van uw, maar vooral onze tijd.

groet
Revo

A Scheffer

Ongelezen bericht door A Scheffer »

De heer Bakker denkt het allemaal wel goed te weten zeg. NIET DUS!!!!! Wij wisten namelijk niet dat er met geleend geld werd belegd. Dat was ons niet verteld. Dus wij moeten ons niet schamen!!!! Maar de heer Bakker moet zich schamen om zich zo uit te laten, terwijl hij het hele verhaal niet eens begrijpt!!!!!!!!

ook een legio slachtoffer

Ongelezen bericht door ook een legio slachtoffer »

Heb ik een vraag:Hoe kan het dat ik een NEGATIEVE BKR CODE heb wel een contract bij legio kon afsluiten??????
Ik kan tot de dag van vandaag bij geen enkele bank een lening krijgen.Maar legio kan het dus wel?????

Patricia van Der Valk

Ongelezen bericht door Patricia van Der Valk »

Winst verdriedubbelaar

Waarom is reclame maken met deze tekst niet verboden, omdat hierdoor geen enkele basis bestaat en een heleboel mensen op het verkeerde been heeft gezet.
Totaal heb ik fl. 10.000,00 gulden betaald in de looptijd van 5 jaar.
Op 31 dec 2000 was de waarde van mijn effectenbezit nog fl. 36.171,00 en in juni 2001 liep mijn contact af en toen kreeg ik nog maar fl. 175.00 uitgekeerd dag ingelegd geld.
Als het tot een gezamelijke eis tot schade vergoeding kan komen doe ik graag mee.
Ik heb ook alleen getekend voor dit contact ondanks dat ik bij het afsluiten al 5 jaar getrouwd was.

In afwachting van de berichten omtrent deze zaak verblijf ik met de meeste hoogachting

P.van der Valk

Ester

Ongelezen bericht door Ester »

Hoe zit dat met "alleen ondergetekend te hebben", dat heb ik nl. ook gedaan.
Mijn man heeft niets getekend.

K. Kerstens

Ongelezen bericht door K. Kerstens »

Beste mensen in dit forum, mag ik u allen mededelen
dat dit geen objectief forum is naar de redactie van
selectief is met het toelaten van antwoorden op geplaatste
berichten. mij is ter oren gekomen dat bereichten die te krititsch
zijn richting Trosradar worden weggehaald van het forum.

Hierdoor is het voor mensen die het onderzoek en de beweringen
van Trosradar in twijfel trekken niet mogelijk eerlijk de conclusies
te weerleggen. Maar waarschijnlijk doet de reactie niet aan:

"HOREN EN WEDERHOREN"

R.v.Leeuwen

Ongelezen bericht door R.v.Leeuwen »

Leuk als men in de rekenvoorbeelden als laagste een rendement van +6% voorspiegelt en het nu op -20 tot -45 % staat ! Niet alleen een risico dat er geen winst maar verlies wordt gemaakt, maar nu dus ook buiten de inleg volledig kwijt een schuld van duizenden tot tienduizenden euro's. Ik heb meegedaan om met een hoger risico dan een gewone spaarrekening op relatief korte tijd mogelijk een leuke winst te kunnen maken en was mij er absoluut niet van bewust dat het risico bestond om meer dan de inleg kwijt te raken wat op zicht al erg genoeg is. In mijn geval gaat het nu om een verlies van bijna 50000 gulden ipv een beoogde winst van ca 40000 gulden. Een verschil van bijna een ton.

e .ter hoeven

Ongelezen bericht door e .ter hoeven »

heb ook meegedaan met die zogenaamde verdriedubbelaar moetnog 1800.00 bijbetalen maar heb de rekening geblokkeerd daar blijven ze wel vanaf sterkte allemaal e. ter hoeven

E.ter Hoeven

Ongelezen bericht door E.ter Hoeven »

eris wat ik gehoord heb een vaste advocaad die legioleasee wil aanpakken zou graag willen weten wie deze personen zijn om de volgende mensen een tikkeltje te beschermen tegen deze smerige oplichters

Gesloten