| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] winstverdriedubbelaar
-
grootscholten
winstverdriedubbelaar
Vast zijn er meer mensen die alles al betaald hebben, wel onder voorbehoud natuurlijk. Denken jullie ECHT dat wij, via leaseverlies, toch alles of wel een gedeelte TERUG KRIJGEN???? 
-
Ruud Adolfs
Re: winstverdriedubbelaar
Even een reactie op Dhr/Mevr. Grootscholten,
Ik denk dat niemand dat nog weet maar ik hoop net zoals u dat ook voor degene die al betaald ,of een gedeelte zoals wij' (onder protest) hebben ons geld terug krijgen. Het blijft gewoon een schandalige zaak dat je maandelijks geld betaald om na 3 jaar te horen te krijgen dat je inplaats van geld krijgen een gigantisch bedrag moet betalen.
Wij hebben echt niet geweten dat wij ook maar enig risico liepen.
Dus we hopen net als u heel gauw wat te horen. ik twijfel nu gewoon of ik nu door moet gaan met betalen het is voor ons maandelijks een heel bedrag. €165,- Succes. R.Adolfs.
Ik denk dat niemand dat nog weet maar ik hoop net zoals u dat ook voor degene die al betaald ,of een gedeelte zoals wij' (onder protest) hebben ons geld terug krijgen. Het blijft gewoon een schandalige zaak dat je maandelijks geld betaald om na 3 jaar te horen te krijgen dat je inplaats van geld krijgen een gigantisch bedrag moet betalen.
Wij hebben echt niet geweten dat wij ook maar enig risico liepen.
Dus we hopen net als u heel gauw wat te horen. ik twijfel nu gewoon of ik nu door moet gaan met betalen het is voor ons maandelijks een heel bedrag. €165,- Succes. R.Adolfs.
-
Ruud Adolfs
Nu kijken naar tros Radar, zometeen onderwerp over Legio Lease
Wie kan mij misschien ook iets vertellen, dat als je je restschuld zoals wij (6700 Euro )en onder protest het bedrag betaald heb, daar ook iets van terug krijgen??????????? Onze inleg zijn wij ook kwijt. dus een behoorlijk bedrag wat je in drie jaar tijd kwijt bent.
Wij zijn inmiddels al een aantal maanden lid bij leaseverlies. Moeten wij ons ook nog lid maken bij Payback?? Nee toch
Daar bent u vrij in

Ik heb net naar het programma gekeken en moet zeggen weer wat licht in de donkere tunnel te zien. Mijn inleg was 6000 Euro en mijn restschuld 21700 Euro. Ik ben niet ingegaan op het Dexia voorstel dus U kunt begrijpen dat ik met smart op een "voorstel" zit te wachten. Ik heb dus nog steeds hoop.[/i] Daarnaast heeft mijn vrouw destijds niet meegetekend. Ik ben aangesloten bij leaseverlies maar hoor nu ook van Payback.
Ik neem aan als iemand zich heeft aangemeld bij leaseverlies, dat in principe wel genoeg is en deze instelling er alles aan zal doen, zodat wij in ieder geval een deel van ons geld terug krijgen of kwijtgescholden word.
Ik hoop ook dat er snel bericht komt hoe het verder gaat. En dat er meer mensen toch ook iets meer hoop krijgen.
Ik hoop ook dat er snel bericht komt hoe het verder gaat. En dat er meer mensen toch ook iets meer hoop krijgen.
--------------------------------------------------------------------------------
ER ZIJN zeer ernstige twijfels over de effectiviteit van de Stichting LEASEVERLIES !
men heeft ons gelokt met het argument dat men dan niet zelf juridische actie hoefde te ondernemen !!
Dat blijkt nu dus volledig onjuist te zijn. Dat men dan nu ook nog adviseert om onder protest te betalen is ABSURD !!
We begrijpen dan ook niet dat de CONSUMENTENBOND nog langer samenwerkt met zo'n duistere organisatie als de SLV. Waar gaat dat geld trouwens aan op ??
Op de site worden geen essentiele vragen beantwoord. Per email wordt ook geen vraag beantwoord. VOORSTEL: kunnen we SLV ook dagvaarden om geld terug te vorderen wegens wanprestatie ??
Indien men wilt dat er iets gebeurt; is het adres: http://www.pay-back.nl
ER ZIJN zeer ernstige twijfels over de effectiviteit van de Stichting LEASEVERLIES !
men heeft ons gelokt met het argument dat men dan niet zelf juridische actie hoefde te ondernemen !!
Dat blijkt nu dus volledig onjuist te zijn. Dat men dan nu ook nog adviseert om onder protest te betalen is ABSURD !!
We begrijpen dan ook niet dat de CONSUMENTENBOND nog langer samenwerkt met zo'n duistere organisatie als de SLV. Waar gaat dat geld trouwens aan op ??
Op de site worden geen essentiele vragen beantwoord. Per email wordt ook geen vraag beantwoord. VOORSTEL: kunnen we SLV ook dagvaarden om geld terug te vorderen wegens wanprestatie ??
Indien men wilt dat er iets gebeurt; is het adres: http://www.pay-back.nl
laten we proberen de krachten te bundelen om wat centjes terug te krijgen. Het heeft geen zin om de ene stichting boven de ander te zetten. "we"vechten allemaal tegen dezelfde "vijand", toch? Ik hoop dat de heer Menno Oosting een uitspraak voor alle stichtingen kan bewerkstelligen.
Ik had het niet beter kunnen zeggen. Je hebt volkomen gelijk, want als we daar ook nog eens over zouden gaan beginnen, waar moeten we dan nog gaan staan.
En laten we inderdaad meneer Oosting ons vertrouwen geven, en het van de positieve kant bekijken. Het is al negatief genoeg geweest, toch???
En laten we inderdaad meneer Oosting ons vertrouwen geven, en het van de positieve kant bekijken. Het is al negatief genoeg geweest, toch???