LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Winstverdriedubbelaar

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
T. van Diepen

Winstverdriedubbelaar

Ongelezen bericht door T. van Diepen »

Ik ben van plan een werkstuk/praktische opdracht te schrijven over Legio Lease. Hoe het begon en waar het zo ontzettend fout ging. Ook wil ik het product de 'winstverdriedubbelaar'uitleggen. Ik vind hier alleen helemaal geen bruikbare info over. Waarschijnlijk weten jullie hier veel meer over. Hopelijk hebben jullie een goede tip voor me!

Met Vriendelijke groet,

T. van Diepen

Henk

Re: Winstverdriedubbelaar

Ongelezen bericht door Henk »

Ja, ga toch koken ofzo... veel beter!!

Kees

Ongelezen bericht door Kees »

Hoi Tim!

Lees alle 12000 posts op dit en het oude legioleaseforum en je weet alles wat je wilt weten. Copy/paste en je werkstuk is af.

Succes! Kees

Charlotte

Ongelezen bericht door Charlotte »

Beste T van Diepen,

Op het moment ben ik met een soortgelijke opdracht bezig. Heb je al informatie die je wil delen?

nes

Ongelezen bericht door nes »

dhr van diepen + charlotte - mag ik vragen wat jullie intenties zijn met het werkstuk ? Ik zou namelijk serieuze stappen willen ondernemen richting enkele politieke figuren/kamerleden..een werkstuk zou ons hierbij kunnen helpen.. is het informatief, of komen jullie met oplossingen voor betere bescherming van onwetenden, wie is doelgroep ? kijk onder lobbyen bij overheid voor uitleg van mijn intenties

Gesloten