Lease-overeenkomst afgesloten op 23-03-1998 gedurende de periode van 36 maanden à fl 250,00 per maand.
Tot mijn teleurstelling kwam ik tot de conclusie, dat ik uiteindelijk er geld op toe moest leggen, i.p.v. dat ik geld kreeg. Graag zou ik mijn inleg alsnog terug krijgen. Heeft iemand tips voor mij om Legio Lease te kunnen dwingen om mijn totale inleg terug te kunnen vorderen? (Fl 9000,-)
Alvast hartelijk dank voor uw reactie.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] WinstVerDriedubbelaar
Re: WinstVerDriedubbelaar
Mij is het in dezelfde periode met de zelfde inleg ook overkomen. Alles kwijt! Ook heb ik een Sprintplan bij AEGON maar die mag je eenmalig verlagen. Dit heb ik onmiddelijk gedaan. Stel je voor! Maar toch zit het mij niet lekker en juiste informatie krijg je niet. Van mijn tussenpersoon hoorde ik: Wacht nog even af maak je niet te druk. (ja, ja)
Re: WinstVerDriedubbelaar
Ook wij hebben september 3 jaar geleden bij legio lease de winst verdriedubbelaar afgesloten voor Fl. 300,- per maand. Dit was en is nog steeds een heel bedrag voor ons. Wij hadden gehoopt door even 3 jaar zuinig aan te doen daarna een flink bedag te krijgen en dan eindelijk een auto te kunnen kopen. Aangezien mijn vrouw MS heeft was en is hij gewoon nodig en nu krijgen we deze ellende. Ik hoop echt dat er toch nog wat gebeurt dat het nog enigzins goed komt. Wij moeten nog betalen tot september. Zelf had ik nooit iets kunnen doen met aandelen of gedurft en dan wordt je dit voorgeschoteld mooier kon voor ons niet. Hopelijk dat er nog iets gebeurt. Gr. R. Adolfs.