LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WinstVerDriedubbelaar

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
P. van Bladeren

WinstVerDriedubbelaar

Ongelezen bericht door P. van Bladeren »

Richt een belangenvereniging op voor alle gedupeerden,centraal geleid en juridisch ondersteund door Radar.

Alie Bruin

Re: WinstVerDriedubbelaar

Ongelezen bericht door Alie Bruin »

Ook ik ben dom geweest. Heb nu al een schuld van 13.000 euro. Ik heb me aangesloten bij de gedupeerdenclub. Ik ben woest. Hopelijk levert het iets op.

Hopende op een stijgende koers groet ik je,
Alie

P.Bom

Ongelezen bericht door P.Bom »

Graag zou ik een adres of een telefoonnummer krijgen van die gedupeerde-club .

j.h.olislagers

Ongelezen bericht door j.h.olislagers »

Aangaande de gang van zaken met de contracten van Legio Lease. Diegene die een contract met Legio Lease aan gaat is aan de goden overgeleverd.Alle rechten liggen bij Legio Lease en de plidvhten bij de contractant.Tussentijdse opzegging is nauwelikjs mogenlijk.Voorlichting is dermate rooskleurig dat het lijkt op loterij zonder nieten.Naar mijn bescheiden mening hadden zij ,toen de beurs op zijn hoogtepunt was, contracten met veel meer terughoudendheid moeten aan bieden.Ook zij weten dat de beurs altijd een
golfbeweging vertoont.Maar zij zagen alleen maar de winst met hun extreem hoge rentepercentage.Voor hun dus geen enkel risico.

G.M.Broekman

Ongelezen bericht door G.M.Broekman »

Ben helaas ook een van de gedupeerden, met een WINST VERDRIEDUBBELAAR of is het een VERLIES VERDRIEDUBBELAAR? De voorlichting, en het verkoop verhaal vind ik misleidend, maar aldoende leert men, alhoewel ik hoop dat het nog een gunstige wending zal krijgen en het me niet te veel geld zal gaan kosten.
Met vr.gr. G.Broekman

Gesloten