LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] winstverdubbelaar

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
G.Nijmeijer

winstverdubbelaar

Ongelezen bericht door G.Nijmeijer »

Ik heb 13 mei van legio een schrijven ontvangen over mijn overeenkomst die 19 Juni afloopt.Nu is er nog een positief saldo van 252,62 euro. nu willen ze dat ik teken,dat ik akkoort ga met een evetueel negatief saldo.Wat moet ik doen?
Het duurt nog een paar weken er kan nog van alles gebeuren.
Met de andere opties ga ik zeker niet akkoort,[doorgaan met betalen,aandelen overnemen met een door hun vastgesteld bedrag of uitbetalen]of schuld. Ik wil uitbetalen, maar er niet voor tekenen!!! Geef mij advies a.u.b.Ik moet voor 29 mei reageren.

Marcel

Re: winstverdubbelaar

Ongelezen bericht door Marcel »

Zeker niet tekenen. Allereerst is dit goed nieuws want hieruit blijkt dat ze zich op glad ijs bevinden. Dus zeker niet tekenen. Trouwens wat zijn de voordelen van deze ondertekening ? Staat toch in het contract ?

Gr. Marcel

Arjen

Ongelezen bericht door Arjen »

Compleet mee eens Marcel. Je hebt niet voor janlul een CONTRACT die op een bepaalde datum AFLOOPT.!! Je gaat toch niet voor een contact die toch al afloopt tekenen om hem te beëindigen!!! Nee legio denkt op die manier nog meer centjes binnen te krijgen door mensen te laten tekenen voor een verlies. (al dan niet voorspelbaar)

Arjen

inge

Ongelezen bericht door inge »

zeker niet tekenen bij mij lopen er twee af van 250 gulden per maand nu krijg ik brieven dat ik moet bij betalen samen voor een bedrag van drie duizend gulden ze hebben miljoenen opzij gezet voor de mensen die niet betalen nou hier is er nog een .een waarschuw ze proberen het ook met aangetekende post niet aan nemen ze weten dat ze fout zitten ze hadden van het begin duidelijk moeten maken dat ze een lening aangingen voor je dan was me dit nooit overkomen ik haat lenen van wat dan ook maar veel sterkte en maak je niet druk radar helpt ook

Frederica

Ongelezen bericht door Frederica »

Ook ik heb zo'n brief gehad en moet waarschijnlijk zo'n 1200 euro bij gaan betalen. Maar volgens mij kunnen ze dat gewoon van je rekening afschrijven, want het valt (denk ik)onder de machtiging.

kees

Ongelezen bericht door kees »

Waarom wordt er niet met Legio gebeld? Volgens mij zijn alle vragen die hier staan beantwoord met 1 telefoontje? Ik heb net ook nog even gebeld over de keuzemogelijkheden en het is mij nu volledig duidelijk.

Gesloten