Als ik mijn woede en haat jegens Legio, en daarmee de 'moeders' Aegon en Dexia met pak weg 100.000 vermenigvuldig, dan kan ik niet anders konkluderen dat wij nederlanders een volk met zelfbeheersing zijn.
Het verbaast me echt dat de vlam nog niet in de ketel is geslagen en dat er nog geen volksopstand is losgebroken.
Kom niet aan met het argument dat het allemaal aan mijzelf (onszelf) te wijten. Als niet ervaren belegger heb ik, juist om deze reden mij bij een fonds, legio, aangesloten. En Legio heeft hier vervolgens bewust misbruik gemaakt.
Jammer alleen voor ze (Legio, Aegon, Dexia) dat de wel zeer teleurstellende beursontwikkeling het manco van de leaseconstructies zo duidelijk maakt.
Ik vraag me af of we bedrijven als Aegon en Dexia wel een plaats moeten toestaan in dit land.
Bram
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] woede & zelfbeheersing
Re: woede & zelfbeheersing
Ja Bram,
Eerlijk gezegd snap ik er ook hélemaal niks van, die er nog niet meer aktie wordt ondernomen tegen dat boevengilde, stelletje oplichters en criminelen...
Eigenlijk vind ik dat Legioverlies ook maar slappe hap...,
Maar goed....,
Wellicht komt er nog iets..
In afwachting van betere tijden,
Groetjes hans
Eerlijk gezegd snap ik er ook hélemaal niks van, die er nog niet meer aktie wordt ondernomen tegen dat boevengilde, stelletje oplichters en criminelen...
Eigenlijk vind ik dat Legioverlies ook maar slappe hap...,
Maar goed....,
Wellicht komt er nog iets..
In afwachting van betere tijden,
Groetjes hans
Re: woede & zelfbeheersing
... ik sluit me hierbij aan. Maar toch gaat Dexia de dag haten dat ze ons dit aandeden, let maar op. Samen worden wij de achilleshiel van Dexia.
"You can blow out a candle
but you can't blow out a fire.
Once the flames begin to catch
the wind will blow in higher."
"You can blow out a candle
but you can't blow out a fire.
Once the flames begin to catch
the wind will blow in higher."