LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.beursklacht.nl

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
de_lange49

www.beursklacht.nl

Ongelezen bericht door de_lange49 »

Hallo,

Op het net kwam ik de volgende site tegen www.beursklacht.nl heeft iemand al ervaring met deze mensen? Opzich ziet het er wel goed uit maar ik wacht nog even 7 juli af. En ik denk dat ik dan gebruik ga maken van hun diensten.

Dus als iemand meer over deze site weet graag jullie mening/advies. Het heeft me nu al genoeg gekost en wil nu niet nog meer verkeerde keuzes maken.

Met vriendelijke groet,

henri

vandalen

Re: www.beursklacht.nl

Ongelezen bericht door vandalen »

Aha en als we reageren lopen we het risico dat jij gaat vertellen hoe geweldig het is en dat we allemaal gebruik moeten maken van de diensten van....
Als je wat te verhapstukken hebt met Dexia kun je beter een advocaat nemen.
Groeten
Theo van Dalen

de_lange49

Ongelezen bericht door de_lange49 »

Leuk dat er iemand reageert alleen een beetje jammer op de manier waarop!! Voor mij was het een vraag om te weten te komen of er ook mensen ervaringen hebben met deze site!! Niet om vervolgens allerlei dingen te gaan verkondigen.

Troosteloos

Ongelezen bericht door Troosteloos »

Die site is dacht ik van mensen die eerst aandelenproducten als WVD verkochten. Kan me vergissen, maar sta me iets van bij.

vandalen

Ongelezen bericht door vandalen »

Iets om over na te denken! Lange van mij krijg je voordeel van de twijfel tot tegendeel bewezen is!
Groeten
Theo van Dalen

Je staat voor weinig open hebt beslissing al genomen
En ik denk dat ik dan gebruik ga maken van hun diensten
.
Laatst gewijzigd door vandalen op 26 mei 2004 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast4

Ongelezen bericht door Gast4 »

Oh van Jean de Swaan zo iets was het toch met dubbele ramen of kozijnen net zo iets als de belcompany van de heer Croosjes een gratis advocaat die je om zeep helpt zo iets ???

Gesloten