LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zeer tevreden met Legio

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Legio fan

zeer tevreden met Legio

Ongelezen bericht door Legio fan »

Ik kan u vertellen dat ik zeer content ben met Legio. Als u kijkt naar de openingstijden en de klantvriendelijkheid van de adviseurs, dat laat nog veel te wensen over bij veel andere organisaties.

De beschuldigingen aan het adres van Legio geloof ik niet. In Nederland hebben wij een strenge controle op het bank -en effectenwezen. Radar heeft het over een hoogste en laagste koers. Dit is natuurlijk geen meetpunt. De beurs kan laag openen en door een positieve opening van de Amerikaanse beurzen hoger sluiten. Het moment van verkoop is dus essentieel. Eenmaal verkocht, kan Legio dat nimmer wijzigen. Hoe graag zij dat ook zouden willen voor de klanten. Als u niet de koersen van Legio wilt afwachten, dan kunt u ook de aandelen overnemen zoals ik heb gedaan.

Voordat u gaat klagen bij Radar wil ik u wel meegeven, dat Nederlanders weinig kunnen hebben. Niets is je eigen schuld, het is altijd de schuld van een ander. Mensen, ken u verantwoordelijkheid. Als u op straat struikelt over een boomstronk, dan heeft u niet goed gekeken waar u liep. Dan is het niet de fout van de gemeente. Kom op zeg, het begint hier steeds meer op Amerika te lijken.

Alle mensen die positief zijn over Legio nodig ik uit om een mailtje te sturen, zodat ik die collectief aan kan bieden aan Legio. Negatieve reacties mag u bij Radar deponeren, want daar zijn ze dol op.

Gina

Re: zeer tevreden met Legio

Ongelezen bericht door Gina »

gina

Even over legio, ik heb als vele andere aandelen gekocht(5jaar lang f250,00) en voor het af sluiten eerst rond gebeld of deze wel geregistreerd was bij de kamer van koophandel en geen klachten waren binnen gekomen(geen uitbetaling)er was daar geen melding van. Dus heb ik een pakket afgesloten. Afgelopen zomer was de uitbetaling en ik heb echt geen verlies geleden,juist heel veel winst. Ik had een goede aandelen pakket ING en Duitse-Patrolium later werd deze Koninklijke-Olie. Je moet toch goed kijken over welke aandelen ze het hebben en dan met ze in zee gaan.
Met mijn winst heb ik weer aandelen gekocht en deze gaan redelijk. Ik mag niet klagen.

Alexander

Re: zeer tevreden met Legio

Ongelezen bericht door Alexander »

Beleggen is nu éénmaal een risico, daarom is het handig om in dit spelletje niet meer risico te lopen dan normaal (beleg met eigen geld). Ga geen lening afsluiten voor een aandelenlease contract, ten eerste loop je het risico van beleggen, ten tweede heb je een schuld bij legio die over de looptijd van het contract moet worden afgelost.

Gesloten