| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zelfmoord vanwege schuld
-
Peter
Zelfmoord vanwege schuld
Ik kom net uit de suup bij ons in de buurt. Daar hoorde ik van een kennis dat er iemand uit de buurt zelfmoord heeft gepleegd, waarschijnlijk vanwege een schuld. Ik weet niet of dit te maken heeft met Legio, durf ik ook niet te zeggen.
Als het waar is dat deze persoon zelfmoord heeft gepleegd vanwege een schuld dan is dat verschrikkelijk. Ik denk dat we deze dingen niet moeten onderschatten. Ik bedoel, dat een schuld je zover kan krijgen dat je geen uitweg meer ziet! Dat dit mogelijk is in ook eigen corrupt bureaucratisch *** landje!
Als het waar is dat deze persoon zelfmoord heeft gepleegd vanwege een schuld dan is dat verschrikkelijk. Ik denk dat we deze dingen niet moeten onderschatten. Ik bedoel, dat een schuld je zover kan krijgen dat je geen uitweg meer ziet! Dat dit mogelijk is in ook eigen corrupt bureaucratisch *** landje!
-
xxx
Re: Zelfmoord vanwege schuld
Wat een onzin allemaal.
Ga maar weer lekker allemaal bij elkaar zitten huilen
, dan worden jullie problemen vanzelf opgelost.
Ga maar weer lekker allemaal bij elkaar zitten huilen
Re: Zelfmoord vanwege schuld
Hallo Peter,
Ik denk dat het beter is eerst uit te zoeken of dit inderdaad door een schuld door aandelenlease is gebeurt.
Er is waarschijnlijk ook sprake van nabestaanden, dus moet je heel voorzichtig met dit onderwerp omgaan
Mocht aandelenlease de oorzaak zijn, mail me.
Het is, denk ik, niet handig om dit zo op het forum te zetten.
Het geeft alleen maar onzekerheid en verwarring.
Ik hoor van je.
Groeten,
Piet
Ik denk dat het beter is eerst uit te zoeken of dit inderdaad door een schuld door aandelenlease is gebeurt.
Er is waarschijnlijk ook sprake van nabestaanden, dus moet je heel voorzichtig met dit onderwerp omgaan
Mocht aandelenlease de oorzaak zijn, mail me.
Het is, denk ik, niet handig om dit zo op het forum te zetten.
Het geeft alleen maar onzekerheid en verwarring.
Ik hoor van je.
Groeten,
Piet