LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zepper

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Kees van den Heuvel

Zepper

Ongelezen bericht door Kees van den Heuvel »

Waarom krijgen de Legio Lease-klanten niet meer dat handzame kwartaalblad Zepper van Legio? Dat stond altijd vol 'relevante artikelen' en 'juich-verhalen' over succesvolle Legio-gebruikers... Of zou Legio de drukkosten niet kunnen betalen?

Overigens nog even ter illustratie: Wil ik quite spelen met mijn investeringen, dan dient ABN-AMRO op 40 euro te staan, ING op 65 euro, Unilever op 120 euro en Koninklijke Olie op 80 euro. Kijk en vergelijk. Ik sta nu op een verlies van meer dan honderdduizend gulden. Dank u wel, beste Legio

Michiel

Re: Zepper

Ongelezen bericht door Michiel »

Sorry dat ik een beetje kritisch ben, maar die bedragen die je daar noemt lijken me wel heel erg hoog. Vooral omdat ze niet alleen ver boven de huidige koers liggen, maar ook (ver) boven de hoogste koersen die deze aandelen ooit bereikt hebben...

Catharina

Ongelezen bericht door Catharina »

Ik zit ongeveer op een zelfde verlies.Ik zou graag eens van je horen hoe je zaak precies in elkaar steekt en wat je oplossing ervoor is

Kees van den Heuvel

Ongelezen bericht door Kees van den Heuvel »

Hoi Catharina,

Ik weet ook niet hoe ik het moet aanpakken. Ik werd waarschijnlijk net als jij telefonisch benaderd door Legio Lease waarin mij gouden bergen werden beloofd met spaarleasen. Na 5 jaar zou ik met twee contracten van ieder 500 gulden (dus 60.000 gulden inleg)een bedrag van bijna 100.000 gulden kunnen incasseren. Ik heb op alle mogelijke manieren actie gevoerd, maar bij Legio (of Dexia) gedraagt men zich allesbehalve als een goed geldbeheerder.

Gesloten