LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zijn er 28-7-2004 geen actie?
Re: zijn er 28-7-2004 geen actie?
De wettelijke rente die ik van Dexia vorder blijft maar oplopen, die advertentie kunnen ze echt niet meer betalen.
Waarom heeft Dexia de verschillende uitspraken altijd zoveel eerder?
Ton
Ton
Piet
bedankt voor het nachecken
passen we de agenda aan
bedankt voor het nachecken
passen we de agenda aan
-
Ja Ton dat zou ik ook wel eens willen weten.
Het zal in mijn geval ook wel weer gebeuren, dat er uitstel komt, Gek wordt je ervan. Ik zou dan ook wel eens van Piet willen horen hoe hij even met een belletje antwoord krijgt van de rechtbank, tegen mij zeggen ze gewoon. Dat hoort U woensdag.
.
Ad
Het zal in mijn geval ook wel weer gebeuren, dat er uitstel komt, Gek wordt je ervan. Ik zou dan ook wel eens van Piet willen horen hoe hij even met een belletje antwoord krijgt van de rechtbank, tegen mij zeggen ze gewoon. Dat hoort U woensdag.
.
Ad
-
Misschien heeft het iets met de werkdruk en de vakanties te maken. Het zal wel een ingewikkelde materie zijn. Maar als er huurkoop uitkomt dan is het leed voor zo'n 14.000 mensen hopelijk geleden.
Bovendien kunnen die paar weken er ook nog wel bij.
Bovendien kunnen die paar weken er ook nog wel bij.
Ja die paar weken kunnen er wel bij, maar waarom kan Dexia al reageren op uitspraken of advertenties maken terwijl wij ( de mensen waar het omgaat ) dezelfde uitspraak pas veel later krijgen en helemaal niet kunnen of mogen reageren, is toch raar vinden jullie ook niet?
Ton
Ton
Direct betrokkenen worden, denk ik, eerder op de hoogte gesteld. In ieder geval voor het naar buiten gebracht wordt. Jouw en mijn naam staan niet in de persbulletins, de naam van Dexia wel bijvoorbeeld.
Bovendien zijn wij klootjesvolk
Bovendien zijn wij klootjesvolk
Beste Pipa,
Wij!! klootjes volk??
We zijn koningen en koninginnen, wij zijn de absolute heersers v.d. modderput, onze gemiddelde lengte is 3.50 mtr, met onze stem veroorzaken we bevingen in Tibet, klootjes volk? wie? wij? ach kom nou.
Ton
Wij!! klootjes volk??
We zijn koningen en koninginnen, wij zijn de absolute heersers v.d. modderput, onze gemiddelde lengte is 3.50 mtr, met onze stem veroorzaken we bevingen in Tibet, klootjes volk? wie? wij? ach kom nou.
Ton
Keizers en keizerinnen zijn we. Dat weten jij en ik! Zij helaas niet
WIJ zijn de creme de la creme. Laat ze maar uitkijken!!!
We komen er aan. Ze kunnen het niet eeuwig uitstellen.
We komen er aan. Ze kunnen het niet eeuwig uitstellen.
-
Klopt, de laatste stuiptrekkingen van Bruneel, Dexia gaat eraan, O.D.
Wanneer Bruneel bewijkt, bezwijkt Dexia dan ook? Of vice versa?
Le roi est mort, vive le roi. Bruneel is niet Dexia, Dexia is niet Bruneel!
Dexia bestaat verder zonder Bruneel, Bruneel is als onkruid, schiet vast ooit weer ergens anders wortel.
Le roi est mort, vive le roi. Bruneel is niet Dexia, Dexia is niet Bruneel!
Dexia bestaat verder zonder Bruneel, Bruneel is als onkruid, schiet vast ooit weer ergens anders wortel.