LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zijn er ook andere forums waar LL over de tong gaat?
Zijn er ook andere forums waar LL over de tong gaat?
Zijn er, behalve deze, ook nog andere forums die over Legio Lease gaan? Niet dat ik deze niet goed vind, maar het zijn hier vaak dezelfde personen die reageren en misschien zijn er nog andere interessante meningen.
Re: Zijn er ook andere forums waar LL over de tong gaat?
Zelf heb ik op het oude forum best leuke reacties gelezen.
Zelf denk ik dat er artikelen in vakbladen en dergelijke beschikbaar moet zijn, wie heeft er tips.
Blijf lief voor elkaar, Dexia/Aegon is de tegenpartij waar we mee in de ring moeten.
Niet katten op elkaar, domme vragen worden nooit gesteld.
mvg John.
Niet katten op elkaar, domme vragen worden nooit gesteld.
mvg John.
Meisje ik wil je een vragen stellen naar welk adres mag ik dat doen ?
Hans
Hans
Mijn emailadres is echt dus ga je gang.
Ik vraag dat omdat er 2 adressen staan van je [email protected] en het hotmailadres ??
Oude koeien...
Laat maar, jij mag me toch niet mailen. En het is wel erg zielig dat je nu onder een andere naam post nadat ik je avances heb afgewezen.
Laat maar, jij mag me toch niet mailen. En het is wel erg zielig dat je nu onder een andere naam post nadat ik je avances heb afgewezen.
Is er dan nog iemand die met jou wilt mailen??????????
Meisje,
mij mag je altijd mailen hoor.
mij mag je altijd mailen hoor.
Meisje,
als je mij bedoelt dan moet je de zaak niet omdraaien.
Groet,
Albert.
als je mij bedoelt dan moet je de zaak niet omdraaien.
Groet,
Albert.
Nee Albert,
Ik bedoel jou niet, maar het is leuk voor je labiele forumvriendin om te lezen dat je toegeeft dat er avances zijn gemaakt. Maar zeker niet door mij richting jou.
En ik heb de mailtjes om het te bewijzen. Maar aangezien ik je al heb moeten blokkeren van mijn mail om van je af te zijn, is dit ook echt mijn laatste reactie naar je toe.
Messias:
Ben jij dan de Ware Verlosser?
En up:
Klaarblijkelijk wel. Helaas zullen we nooit weten hoeveel mensen met jou willen mailen omdat je een fake adres hebt.
Die zit!
Ik bedoel jou niet, maar het is leuk voor je labiele forumvriendin om te lezen dat je toegeeft dat er avances zijn gemaakt. Maar zeker niet door mij richting jou.
En ik heb de mailtjes om het te bewijzen. Maar aangezien ik je al heb moeten blokkeren van mijn mail om van je af te zijn, is dit ook echt mijn laatste reactie naar je toe.
Messias:
Ben jij dan de Ware Verlosser?
En up:
Klaarblijkelijk wel. Helaas zullen we nooit weten hoeveel mensen met jou willen mailen omdat je een fake adres hebt.
Die zit!
Meisje,
Ik wil alleen nog dit zeggen, ik wil niet meer met je mailen omdat alles wat je schrijft leugens zijn. Avances maakte jezelf kijk maar onder mijn posting Ahold. Verder geen commentaar.
Ik wil alleen nog dit zeggen, ik wil niet meer met je mailen omdat alles wat je schrijft leugens zijn. Avances maakte jezelf kijk maar onder mijn posting Ahold. Verder geen commentaar.
Albert,
Ik hoop dat je zo slim bent om nu toch echt op te houden en helemaal om mij voor leugenaar uit te maken. Anders zie ik mij toch echt genoodzaakt om aan geintereseerden via
e-mail al jouw mailtjes te publiceren en daarmee ook gelijk de naam van die forum vriendin van je. Iemand die we allemaal kennen overigens.
En geloof me, ik heb al een paar geinteresseerden.
Ik hoop dat je zo slim bent om nu toch echt op te houden en helemaal om mij voor leugenaar uit te maken. Anders zie ik mij toch echt genoodzaakt om aan geintereseerden via
e-mail al jouw mailtjes te publiceren en daarmee ook gelijk de naam van die forum vriendin van je. Iemand die we allemaal kennen overigens.
En geloof me, ik heb al een paar geinteresseerden.
Roddel, Roddel, Roddel het einde van een soap. Lekker ding ben jij Meisje. Geeft zelf 2 e-mailadressen op en beschuldigt een ander van fake adressen en nog meer. Vecht het privé uit.
Dat moet jij nodig zeggen, met je fakeadres!
Wat een geblaat.
Wat een geblaat.