LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zoete wraak
Re: zoete wraak
Ik vraag mij weleens af met dit soort dingen,
Is Dexia dan niet bang wat er gaat gebeuren als
de uitspraak in ons nadeel is.
Dat er dan dingen gaan gebeuren , brrr.....
Je zal er maar werken he...
Is Dexia dan niet bang wat er gaat gebeuren als
de uitspraak in ons nadeel is.
Dat er dan dingen gaan gebeuren , brrr.....
Je zal er maar werken he...
beste sonja
ik denk dat je hiermee de macht van de kleine man onderschat.
immers wij hebben ook rechten al heeft de tegenpartij dan een klein leger aan juristen achter zich staan.
en trouwens dat staat los van het feit dat je ze niet duidelijk kan maken dat ze fout zitten.
ik denk altijd maar zo: de mensen die daar zitten hebben ook gevoel en een gezin thuis. iedere dag als ze naar huis gaan zullen ze moeten leven met het feit dat ze met hun werk duizenden mensen zoals jij en ik duperen, die net zoals zij hard moeten werken voor hun geld.
daarom kan het geen kwaad dit er nog eens extra in te wrijven.
ik denk dat je hiermee de macht van de kleine man onderschat.
immers wij hebben ook rechten al heeft de tegenpartij dan een klein leger aan juristen achter zich staan.
en trouwens dat staat los van het feit dat je ze niet duidelijk kan maken dat ze fout zitten.
ik denk altijd maar zo: de mensen die daar zitten hebben ook gevoel en een gezin thuis. iedere dag als ze naar huis gaan zullen ze moeten leven met het feit dat ze met hun werk duizenden mensen zoals jij en ik duperen, die net zoals zij hard moeten werken voor hun geld.
daarom kan het geen kwaad dit er nog eens extra in te wrijven.
Je hebt gelijk.
Ik snap niet hoe ze dat tegenover hun kinderen
moeten verantwoorden later.
Kinderen van NSB ers schijnen het ook heel erg
moeilijk te hebben, traumakinderen zijn het geworden.
Maar wij staan in ons recht.
Als wij op deze manier voor ons leven uitgekleed
worden, gaat er wat gebeuren.
Erger dan oorlog waarschijnlijk.
Erg is het, diep triest.
Ik praat overigens in het algemeen, bereid geen
invasie voor hoor.
Sonja.
Ik snap niet hoe ze dat tegenover hun kinderen
moeten verantwoorden later.
Kinderen van NSB ers schijnen het ook heel erg
moeilijk te hebben, traumakinderen zijn het geworden.
Maar wij staan in ons recht.
Als wij op deze manier voor ons leven uitgekleed
worden, gaat er wat gebeuren.
Erger dan oorlog waarschijnlijk.
Erg is het, diep triest.
Ik praat overigens in het algemeen, bereid geen
invasie voor hoor.
Sonja.
Als je telefoongesprekken kunt voeren zoals zij dat doen bij DEXIA, dan kan ik me niet voorstellen dat ze gevoel hebben. Volgens mij zijn zij daarop geselecteerd. Ze zijn keihard en meedogenloos in hun oordeel.
Even serieus:
Die mensen werken daar misschien al jaren; weten zelf heus niet wat er allemaal voor misstanden zijn bij hun bedrijf (vergelijk Ahold: houd je de caissières verantwoordelijk voor het feit dat er fouten zijn gemaakt in de boekhouding?). Nu weten ze het wel; willen ze misschien wel weg, maar in deze markt zou je wel gek zijn om je baan op te geven.
Gaan jullie vergelijkingen trekken met NSB'ers. Ik vind dat jullie een beetje moeten dimmen en je inschrijven voor een cursus relativeren voor dummies. Word hier echt niet goed van.
Doosje
Die mensen werken daar misschien al jaren; weten zelf heus niet wat er allemaal voor misstanden zijn bij hun bedrijf (vergelijk Ahold: houd je de caissières verantwoordelijk voor het feit dat er fouten zijn gemaakt in de boekhouding?). Nu weten ze het wel; willen ze misschien wel weg, maar in deze markt zou je wel gek zijn om je baan op te geven.
Gaan jullie vergelijkingen trekken met NSB'ers. Ik vind dat jullie een beetje moeten dimmen en je inschrijven voor een cursus relativeren voor dummies. Word hier echt niet goed van.
Doosje
Hallo Sonja,
Heb je medelijden met medewerkers van de veroorzakers van onze ellende ?
De medewerkers die ons hebben gebeld met een geweldig aanbod.
De medewerkers die zeiden dat ze het volste vertrouwen hadden in de beurs ?
De medewerkers die ons hebben overgehaald met valse voorlichting ?
Ik heb oproepkaartjes geplaatst bij de supermarkten om zo veel mogelijk gedupeerden te bereiken.
Bij AH worden ze (niet door personeel) dagelijks weggehaald ! al meer als 20 in de afgelopen weken !!
Denk je dat de directeur van bv dexia dit persoonlijk komt doen ?
Ik denk het dus niet, daar heeft hij zijn medewerkers voor !
Als je ergens werkt moet je de gevolgen hiervan accepteren, positief of negatief.
DUS MEDEWERKERS VAN DEXIA, AEGON,SPAAR SELECT.
Sta je achter de verziekte mentaliteit van je werkgever, blijf er werken en accepteer de gevolgen, heb je toch nog menselijke gevoelens zoek een echte baan !!
Heb je medelijden met medewerkers van de veroorzakers van onze ellende ?
De medewerkers die ons hebben gebeld met een geweldig aanbod.
De medewerkers die zeiden dat ze het volste vertrouwen hadden in de beurs ?
De medewerkers die ons hebben overgehaald met valse voorlichting ?
Ik heb oproepkaartjes geplaatst bij de supermarkten om zo veel mogelijk gedupeerden te bereiken.
Bij AH worden ze (niet door personeel) dagelijks weggehaald ! al meer als 20 in de afgelopen weken !!
Denk je dat de directeur van bv dexia dit persoonlijk komt doen ?
Ik denk het dus niet, daar heeft hij zijn medewerkers voor !
Als je ergens werkt moet je de gevolgen hiervan accepteren, positief of negatief.
DUS MEDEWERKERS VAN DEXIA, AEGON,SPAAR SELECT.
Sta je achter de verziekte mentaliteit van je werkgever, blijf er werken en accepteer de gevolgen, heb je toch nog menselijke gevoelens zoek een echte baan !!
Ik vind het wel een beetje overtrokken om cassieres van AH met (zeer) onvriendelijke Dexiamedewerkers te vergelijken. Toen zij nog producten aan de man moesten brengen waren ze overvriendelijk. Of zijn deze intussen vervangen door ongevoelige figuren. Echt, anders kun je mensen, op de manier die ik heb ervaren, niet te woord staan.
Wat jullie willen. Ik ga hier verder geen woorden aan vuil maken.
Doosje
Doosje
tsonge zeg wat gaat dit diep. mijnn enigste bedoeling was om een aktie op touw te zetten die zijn weerga niet kent.
niet om iededer persoon aan te trekken die zich vervelend voelt over deze situatie, kortom ik wil wraak en geen depresiefe gevoelens. laat het ze maar voelen waar ze mee bezig zijn
niet om iededer persoon aan te trekken die zich vervelend voelt over deze situatie, kortom ik wil wraak en geen depresiefe gevoelens. laat het ze maar voelen waar ze mee bezig zijn
Geen verkeerd woord over AH medewerkers.
Als je dit zo opmaakt uit mijn stukje, dit is zeker niet zo bedoelt !
Ik heb hier met hun over gesproken en zij verzekerden mij dat zij niets weghalen.
Wat ik wel bedoelde met mijn reactie was dat medewerkers van dexia en dat soort misschien niet zo onschuldig zijn als wij denken.
Iets anders, het idee van Hoi.
Er zijn de afgelopen weken veel verwijzigingen gemaakt naar antwoordnummers, bv dexia, en die zijn allemaal verwijderd ?!?!?
Of niet UP ?
Alles zit dieper en viezer in elkaar als wij denken.
Ondanks dit, een goede nachtrust,
Piet
Als je dit zo opmaakt uit mijn stukje, dit is zeker niet zo bedoelt !
Ik heb hier met hun over gesproken en zij verzekerden mij dat zij niets weghalen.
Wat ik wel bedoelde met mijn reactie was dat medewerkers van dexia en dat soort misschien niet zo onschuldig zijn als wij denken.
Iets anders, het idee van Hoi.
Er zijn de afgelopen weken veel verwijzigingen gemaakt naar antwoordnummers, bv dexia, en die zijn allemaal verwijderd ?!?!?
Of niet UP ?
Alles zit dieper en viezer in elkaar als wij denken.
Ondanks dit, een goede nachtrust,
Piet
Geloof mij maar alle antwoordnummers van Bank Labouchere bestaan nu en volgende week nog steedts kortom doe gewoon, en laat het ze voelen, laat je hoofd niet hangen en vecht terug.
Ik kan mij goed voorstellen dat jullie boos zijn, en ongerust over de toekomst (ben ik ook)hotmail.com. Maar naar mijn gevoel maken jullie elkaar hier gek .... Wraakgedachten en zo. M.i. allemaal negatieve energie. Bovendien bereik je er niks mee. Je kunt je aandacht beter richten op hoe echt uit deze crisis te geraken. Kunnen jullie daar niet over praten in dit forum? Daar doe ik dan graag aan mee ....
vr.gr.
vr.gr.
Overnieuw:
Ik kan mij goed voorstellen dat jullie boos zijn, en ongerust over de toekomst (ben ik ook). Maar naar mijn gevoel maken jullie elkaar hier gek .... Wraakgedachten en zo. M.i. allemaal negatieve energie. Bovendien bereik je er niks mee. Je kunt je aandacht beter richten op hoe echt uit deze crisis te geraken. Kunnen jullie daar niet over praten in dit forum? Daar doe ik dan graag aan mee ....
vr.gr.
Ik kan mij goed voorstellen dat jullie boos zijn, en ongerust over de toekomst (ben ik ook). Maar naar mijn gevoel maken jullie elkaar hier gek .... Wraakgedachten en zo. M.i. allemaal negatieve energie. Bovendien bereik je er niks mee. Je kunt je aandacht beter richten op hoe echt uit deze crisis te geraken. Kunnen jullie daar niet over praten in dit forum? Daar doe ik dan graag aan mee ....
vr.gr.
Hallo Rob,
Mee eens, het mag niet de bedoeling zijn elkaar gek te maken.
Je kunt wel ludieke acties voeren om de aandacht te krijgen voor dit aandelen lease schandaal.
Ook moet je weten waar de grenzen van het toelaatbare liggen.
Niet oproepen of suggeren om bakstenen met de post te sturen, het is terecht dat de redactie dit soort reacties verwijderd.
We mogen ons niet verlagen tot het nivo van dexia en co.
Ik ben aangesloten bij de stichting leaseverlies, de stichting eegalease en de vereniging PAYBACK.
De twee stichtingen zijn op het juridische vlak bezig, de vereniging PAYBACK is hier ook mee bezig maar wil meer en sneller.Kijk op hun site bij Acties.Er zijn (door PAYBACK)contacten met tweede kamerleden, er is in Den Haag een gesprek geweest,op de TV is/wordt er aandacht aan besteed, regionale kranten hebben artikelen geplaatst,oproepen naar gedupeerden worden in supermarkten geplaatst en demonstraties voorbereid. Meer goede ideeen en hulp zijn welkom.
Alleen op dit forum onze mening geven is niet voldoende.
Ik ga ervoor en blijf actief, samen met de vereniging PAYBACK.
Wie helpt ons (en dus jezelf)?
Groeten,
Piet
Mee eens, het mag niet de bedoeling zijn elkaar gek te maken.
Je kunt wel ludieke acties voeren om de aandacht te krijgen voor dit aandelen lease schandaal.
Ook moet je weten waar de grenzen van het toelaatbare liggen.
Niet oproepen of suggeren om bakstenen met de post te sturen, het is terecht dat de redactie dit soort reacties verwijderd.
We mogen ons niet verlagen tot het nivo van dexia en co.
Ik ben aangesloten bij de stichting leaseverlies, de stichting eegalease en de vereniging PAYBACK.
De twee stichtingen zijn op het juridische vlak bezig, de vereniging PAYBACK is hier ook mee bezig maar wil meer en sneller.Kijk op hun site bij Acties.Er zijn (door PAYBACK)contacten met tweede kamerleden, er is in Den Haag een gesprek geweest,op de TV is/wordt er aandacht aan besteed, regionale kranten hebben artikelen geplaatst,oproepen naar gedupeerden worden in supermarkten geplaatst en demonstraties voorbereid. Meer goede ideeen en hulp zijn welkom.
Alleen op dit forum onze mening geven is niet voldoende.
Ik ga ervoor en blijf actief, samen met de vereniging PAYBACK.
Wie helpt ons (en dus jezelf)?
Groeten,
Piet
Piet,
Ik ben lid van St. Leaseverlies, St. Eegalease,
ÉN - natuurlijk! - ook van Pay-Back. En van die laatste heb ik tot dusver heel wat meer gemerkt dan van de eerste twee. Ik heb ook met genoegen de bijeenkomst van Pay-Back in Zwolle/Dalfsen onlangs meegemaakt. Dus twijfel niet aan me ...
vr.gr. rob v.d.
Ik ben lid van St. Leaseverlies, St. Eegalease,
ÉN - natuurlijk! - ook van Pay-Back. En van die laatste heb ik tot dusver heel wat meer gemerkt dan van de eerste twee. Ik heb ook met genoegen de bijeenkomst van Pay-Back in Zwolle/Dalfsen onlangs meegemaakt. Dus twijfel niet aan me ...
vr.gr. rob v.d.