| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zojuist gerechtsdeurwaarder aan huis
-
Ron uit Den Haag
Re: zojuist gerechtsdeurwaarder aan huis
Kan dus nooit een deurwaarder zijn geweest.
-
j moret
nou ik hb vandaga van ggn wee reen brief gehad ze eisen minimaal €500 per maand per mei zo niet komen de juridische stappen dus ja wordt toch rechter nu
-
Willem
Stel dat je vernietigd hebt op grond van art.88... Dexia negeert dit en stuurt een deurwaarder die dreigt. Dat is volgens mij een vorm van pressie en intimidatie. Volgens mij kom je daar niet zomaar mee weg.
-
PAYBACK
Aan alle gedupeerden,
die met een deurwaarder te maken krijgen, neem a.u.b. contact met mij op onder: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Jurgen Weber van de
vereniging PAYBACK
die met een deurwaarder te maken krijgen, neem a.u.b. contact met mij op onder: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Jurgen Weber van de
vereniging PAYBACK
-
j moret
jurgen we proberen je morgen op t bellen aar de ggn deurwaarder nu echt brutaal gaan worden en nu echt met gerechtelijke stappen gaan drijgen groetjes j
-
sonja
aan Moret,
Dat kan haast niet, terwijl je nog in onderhandeling
ben met slv. of andere zaken.
Neem aub contact op met payback als het echt zo is.
Dan wordt je ons eerste geval waarin wij gaan helpen.
Sterkte Sonja.
Dat kan haast niet, terwijl je nog in onderhandeling
ben met slv. of andere zaken.
Neem aub contact op met payback als het echt zo is.
Dan wordt je ons eerste geval waarin wij gaan helpen.
Sterkte Sonja.
-
j moret
nou sonja het is zo ik moet minimaal €500 permaand betalen doe ik dat niet dan gaan ze gerechtelijke stappen nu ondernemen tegen over mij schiet er niks mee op om er over te lieggen he groetjes j
-
j moret
nou ik heb pay-back gebeld zouden terug bellen ga zo nog maar een email versturen kijken of dat help
-
ans
# Wanneer waren jullie contracten afgelopen?
# En hoelang duurt het voordat ze de incassoburo's op je afsturen?
# Wat zijn de kosten ongeveer mijn restschuld is euro +/-
5000,-
# En hoelang duurt het voordat ze de incassoburo's op je afsturen?
# Wat zijn de kosten ongeveer mijn restschuld is euro +/-
5000,-
-
j moret
mijn contracten zijn nu 11maanden afgeloen en de gerechtelijke kosten van de deurwaarder is 17% en dan de maandelijkse rente wat er bij komt
-
Edward
Als ik deze verhalen zo lees, ik ben zelf gedupeerde van Legio praktijken. Dan moet er gauw iets gebeuren om de mensen te helpen. Ik lees een schrijnend geval dat een mevrouw zelfmoord nijgingen krijg. Zelf heb ik sinds het begin met Legio reeds 80.000 Gulden betaald aan Dexia/Legio sinds 1997. Gelukkig zie ik het eind van de tunnel, en zal ik een zucht van verlichting slaken. Maar dat het de afgelopen jaren mij erg veel kopzorgen bezorg is een ding wat zeker is.
Edward
Edward