LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zojuist gerechtsdeurwaarder aan huis

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
ant

zojuist gerechtsdeurwaarder aan huis

Ongelezen bericht door ant »

De deurwaarder is zojuist aan huis gekomen omdat ik nog steeds de restschuld niet betaald heb.
STICHTING LEASEVERLIES KUNT U HELPEN ALS HET VOOR HET GERECHT KOMT??????????

Henk Wester

Re: zojuist gerechtsdeurwaarder aan huis

Ongelezen bericht door Henk Wester »

De stichting heeft toegezegd als leden individuele juridische acties beginnen, dat zij kunnen rekenen op steun van de stichting. Misschien kun je regelen, dat jij met de stichting het proefproces begint. Ben je ook bij Eegalease aangesloten?

ant

Nee ik ben geen Eegalease.De SLV reageerd maar niet.

jaap

Ongelezen bericht door jaap »

Was het echt een deurwaarder ?

' k dacht dat Dexia daar alleen in het alleruiterste geval toe overging.
Wanneeer moest je je restschuld betaald hebben?
Was het veel ?
Hoeveel waarschuwingen heb je gehad via incassoburo's ?
Heb je nooit met DExia gecorrespondeerd over een evt. rechtszaak tegen hen?

toet

Ongelezen bericht door toet »

Was het echt een deurwaarder of een incasso .En wat zei hij.toet

Henk Wester

Ik ben lid geworden van jurofoon voor 30 euro per jaar. Daar kun je je tegen kortingen van 10% tot 50% laten adviseren door advocaten. Ook hebben ze veel voorbeeldbrieven op hun website. Eigen brieven laten beoordelen kan ook. Ik maak nu wel erg veel reclame, maar je zou eens op hun website moeten kijken: www.jurofoon.nl

ff

Ongelezen bericht door ff »

is bij jouw toch ook geweest toet,
met een blanco vel?

A Snoeren

Ongelezen bericht door A Snoeren »

Ik heb zojuist via een brief van intrum justitia de opdracht
ontvangen om de restschuld binnen 8 dagen te betalen, anders de BKR en een gerechtelijke procedure, en ook geen nieuw mobiel telefoonabonement. Ik kan dit niet betalen en krijg langzamerhand last van moordneigingen vanwege dit land van het grote geldgraaien. Ik ben lid van de de stichting leaseverlies. Is er nog iets mogelijk voor mij of ben ik klaar. HELP

toet

FF.Nee ik kreeg een blanco brief die ze in vullen als in de restschuld niet zou voldoen en dat betekend dat ze me voor het gerecht zullen dagen .Daar om begrijp ik niet dat ant nu de deurwaarder aan de deur heeft gehad.Wil wel weten of ze eerst ook zo,n blanco brief gehad heeft.toet

ant

Heb net het kantoor van Barends en Krans gebeld.Geven helaas geen antwoord om mijn vraag voor hulp bij een proefproces.
Ik neem contact op met een advocaat.

ff

ant

sterkte.

toet

Ant Welke incasso bureau was het.Was de naam ook nng

toet

Ant ik bedoel GGN

Sjoerd

Ongelezen bericht door Sjoerd »

Bron: http://www.rechtswinkel-groningen.nl/re ... menten/php

Incassobureaus dreigen veelal standaard met dat ingeval van niet betalening zaken in beslag zullen worden genomen.
Hiertoe is een incassobureau echter zonder rechterlijke uitspraak niet gemachtigd.
Dat doen ze om u bang te maken. U moet er zich niets van aantrekken.
Wel moet u naar Dexia en naar het incassobureau een brief sturen, zo snel mogelijk, dat u uitstel van betaling anvraagt aangezien de stichtling leaseverlies procedeert tegen Dexia, en dat u het verstandig vindt om eerst DIE uitspraak af te wachten.

Niet onder druk laten zetten en goed onthouden: dat een Incassobureau zonder rechterlijke uitspraak niet gerechtigd is om beslag te leggen op uw spullen.

Maar dan wel een brief schrijven naar beiden partijen.
Beste lijkt me binnen de betalingstermijn die het incassobureau stelt.

Met vriendelijke groet,
Sjoerd

ff

Het aanbod betreffende ondersteuning van een gedupeerde door de stichting in een 'proefproces' richtte zich enkel op situaties waarin DExia een individuele gedupeerde voor de rechter zou dagen. Dus niet voor gevallen waarbij gedupeerde als eisende partij in de procedure staat.
Tot nu toe heeft Dexia nog geen van de gdupeerden voor de rechter gedaagd.

ant

Ik heb geen dagvaarding gekregen.Ik ga nog eens goed nadenken wat te doen nu ik geen steun krijg van SLV.

Jan

Ongelezen bericht door Jan »

Is er een uitspraak van de rechter dan ?

Henk Wester

Er is nog hoop voor A. Snoeren. Dexia durft je niet voor de rechter te slepen, want de uitspraak van de rechter zou wel eens in hun nadeel kunnen uitpakken en dan heb je de poppen aan het dansen: kunnen ze alle leden van SLV schadeloos stellen. Dexia heeft tot nu toe niemand voor de rechter gesleept. Ze houden van bluffen. Als je onverhoopt toch nog gedagvaard wordt dan helpt SLV je.

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Je kunt overigens best en deurwaarder aan huis krijgen, maar die kan dus niets doen in de zin van beslag en dergelijke, hij kan je kortom nergens toe dwingen zonder dat daar en rechterlijke uitspraak voor is, een zogenoemde executoriale titel. Wel lvert dat deurwaarder/incasso gebeuren extra kosten op. Dat is de dwang die er wel op je uitgeoefend kan worden, zeg maar een financiele prikkel om mensen zo ver te krijgen dat ze snel zullen gaan betalen.

Gesloten