LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ben geobsedeerd

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Gast

Ben geobsedeerd

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben 24 uur per dag bezig met Dexia. Ik kan er niet meer tegen.
Ik wil graag kinderen maar door dat ik over 3 jaar 10.000 moet betalen aan dexia, dit kan meer of minder zijn durf ik helemaal niets meer. ik durf niets meer te kopen en durf niet meer leuke dingen te doen. Ik zie geen uitweg meer, mijn partner en ik kunnen de kosten niet meer opbrengen

el

Re: Ben geobsedeerd

Ongelezen bericht door el »

Gast, leg eens uit waarom 10000 over drie jaar, wat voor soort contrakten zijn dit

Gast

altijd doen plan en momenteel staat de restschuld op 10000 elke dag scheelt het. ik ben er iedere minuut mee bezig en ben echt zwaar depressief. ik zie het op deze manier niet meer zitten. ik heb hulp nodig

lions90

Ongelezen bericht door lions90 »

WEER ZO'N OPROEIKRAAIER..!! MET DEPRESSIEF (ALS JE ECHT BENT TENMINSTE) WORDEN BEREIK JE NIKS EN HIER MENSEN GEK MAKEN OOK NIET. OVER 3 JAAR 10000 BETALEN???? DAN IS ER ALLANG GESCHIKT OF WAT ANDERS...DUS RELAX!

Gast

daarbij heb ik nog wel andere problemen en ik denk nietdat er geschikt is. ook het bedrag zal niet veel minder worden. de beurs mag dan wel weer wat aantrekken, maar ik kan dit niet meer aan

Beertje

Ongelezen bericht door Beertje »

Sorry hoor, maar volgens mij zijn er wel ergere dingen dan een restschuld van € 10.000,00 over 3 jaar.
Mensen wie een schuld hebben van een factor 10 tot jouw resultaat moeten mijn inziens in jouw belevingswereld al 30 keer zelfmoord hebben gepleegd.

Misschien valt 't allemaal wel mee......of heb je misschien een schuld van € 25.000,00 over 1 jaar .......weeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh

:?:

Gast

kan je aub niet normaal doen? het is echt heel erg met me. ik durf niets meer te doen. ik ben zo bang ik ben in de afgelopen weken ziek er van geworden en 5 kilo er door afgevallen ik weet het echt niet meer

anni

Ongelezen bericht door anni »

begrijp goed je gevoel, ben er zelf ook dag en nacht mee bezig, kan het niet loslaten, ook al weet ik dat er nog hoop is. Moet mezelf steeds moed in praten om er niet helemaal onderdoor te gaan. Hoid moet, geef de hoop niet op.

Jomanda

Ongelezen bericht door Jomanda »

-reactie verwijderd-

Gast

Nou dat vind ik erg. Dat zeg je toch niet? Doe een beetje normaal!!

An,

Gast

Jomanda wel eens gehoord van fatsoen :shock: 8) :roll: :roll:

Gast

Geplaatst op 15 Oct 2003 14:49 door D.

--------------------------------------------------------------------------------

Nou bij het BKR kijken ze naar je betaalgedrag.
En als je bijvoorbeeld niet geregistreerd samenwoont, kan de partner op zijn naam wel een lening afsluiten en voor de partner de schulden daarmee betalen. op die manier kan het dus wel. en het kan over 3 jaar allemaal wel veel beter zijn
Ja sorry hoor maar ga eens professionele hulp zoeken in plaats van medelijden op te wekken hier. Je vraagt steeds het zelfde en je luistert naar niemand.

Sterkte.

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Gast,

Je merkt dat het soms moeilijk is serieus te worden genomen.

Je bent niet de enige die in problemen is geraakt door dexia.

Ook zijn er "mensen" die je nog verder in de put helpen.

Met elkaar de problemen bespreken lucht vaak op en geeft kracht en mogelijkheden voor de toekomst.

Mail me en we zoeken een oplossing.

Groeten,
Piet

Gast

Beste D doe dat maar want anders blijf je maar dezelfde vraag stellen. Je hebt het maar steeds over 2006 misschien bestaat de wereld dan niet meer. :shock: Piet heb bewondering voor je.

D.

Ongelezen bericht door D. »

Ja maar 2006 is over drie jaar. Denkt echt iemand dat over 3 jaar de stichtingen iets hebben bereikt? of dat de beurs aantrekt?

Gesloten