LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betalen met behoud van rechten

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
janB
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 nov 2003 23:58

Betalen met behoud van rechten

Ongelezen bericht door janB »

Op de site bij dexia stond dat je een betalingsregeling kon treffen met behoud van rechten. Dit recht kost je dan wel 8,75% per jaar aan rente.
Ik heb contact opgenomen met onze vrienden om gebruik te kunnen maken van deze 'aardige' regeling.
Met de ontvangst van de betreffende documenten kon ik niets terugvinden over het kopje 'behoud van rechten'.
Dus maar even het tekstje op de site opzoeken voor mijn dosier. Maar ik kan er niets meer van vinden!
Weet iemand waar dit 'aanbod' is te vinden?

Christel

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Betalen met behoud van rechten

Ongelezen bericht door JH »

Ik kan me haast niet voorstellen dat jouw "vrienden" het aanbod doen van betalen met behoud van rechten en weren.
Die zg vrienden zijn er alleen maar op uit om te incasseren ten koste van de gedupeerden ! Laat je dus niet weer misleiden met deze misselijke truc.

janB
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 nov 2003 23:58

Re: Betalen met behoud van rechten

Ongelezen bericht door janB »

Het lijkt ongeloofwaardig maar het is toch echt zo. Kijk ook naar de posting Geplaatst op 20 Dec 2003 10:32 door JOOST1, hij maakt daar melding van en na aanleiding van dat bericht heb ik dat inderdaad op de site gelezen. Dus de volgende dag gebeld en ze zouden mij de papieren doen toekomen. Deze zijn inderdaad binnen maar men noemt het nu 'het standaard tarief' en niets meer over behoud van recht.

Christel

tester
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:27

Re: Betalen met behoud van rechten

Ongelezen bericht door tester »

Jan B ga je later dan bij dexia aan bellen ik wil m,n geld terug want ik heb onderprotest betaald.
Gewoon met ons allen NIET betalen komt er misschien sneller een oplossing.
Ga je onder protest betalen moet je later toch een advocaat nemen.
Lijkt mij moeilijker om het geld terug te halen.
Gewoon laten dagvaarden(als het gebeurd) door dexia.
Ik heb zelf een kleine 2 jaar gewacht op een dagvaarding uitstel aan gevraagd via m,n advocaat.

Betalen kan altijd nog!

EEE

Re: Betalen met behoud van rechten

Ongelezen bericht door EEE »

Tester hoii

Weet jij hoelang het duurt na dat je de incasso brief hebt gehad (2000€ erbij) wanneer je dan gedagvaard wordt.

groeten

Gesloten