LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betalen of niet?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Joy
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 jan 2004 21:37

Re: betalen of niet?

Ongelezen bericht door Joy »

Hallo Tester,

Het doet me echt goed om te horen dat je nog een hypotheek heb kunnen krijgen. maar wat houd A notering in?

tester
Berichten: 253
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:27

Re: betalen of niet?

Ongelezen bericht door tester »

Dat je je betaligingsverplichtingen niet na komt.

GEDUPEERDEN DOEN ER VOLGENS TULP NU NIET VERSTANDIG AAN,GEHOOR TE GEVEN AAN DE BETALIGINGSAANMANINGEN VAN DEXIA,OOK NIET ONDER PROTEST.EN HET IS VOLGENS DE JURIST AL HELEMAAL NIET SLIM OM IN TE STEMMEN MET EEN AANBOD VAN DE BANK OM DE SCHULD IN EEN AANTAL JAREN AF TE KOPEN.WIE DAT DOET,MOET SCHRIFTELIJK BELOVEN DAT HIJ AFZIET VAN JURIDISCHE ACTIES.VOLGENS DEXIA HEEFT DE HELFT VAN DE 200.000 BETROKKEN KLANTEN DAT INMIDDELS GEDAAN.

Joy
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 jan 2004 21:37

Re: betalen of niet?

Ongelezen bericht door Joy »

Dus ik denk dat het beste voor mij zou zijn dat ik me aanmeld bij de stichting Juniorlease en dat ze mijn zaken behartige.

EEE

Re: betalen of niet?

Ongelezen bericht door EEE »

Niet je restschuld betalen...

Joy
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 jan 2004 21:37

Re: betalen of niet?

Ongelezen bericht door Joy »

Wie hebben er al met deurwaardes te maken gekregen? Ik ben namelijk student en woon bij me tante (rotterdam) en wil niet dat ze bij me tante aan komen kloppen, moet ik me bij me tante uit schrijven en weer bij me ouders gaan wonen??

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: betalen of niet?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Dag Joy, wat is dat, een studend?

VEB: Postbank gaat in de fout


AMSTERDAM (DFT) - De Vereniging van Effectenbezitters (VEB) noemt de problemen met de Meerwaarde Hypotheek van de Postbank een 'bedrijfsfout'. Betrokken klanten zouden schadeloos gesteld moeten worden, meent de vereniging.
Dat schrijft De Financiële Telegraaf vrijdag. "Iedereen maakt weleens een uitglijder, bedrijven ook, maar zorg dan wel dat je het weer rechtzet", stelt VEB-directeur Peter Paul de Vries in een reactie op het omstreden hypotheekproduct.
Een groot aantal Postbankklanten maakt zich zorgen over de forse waardedaling van het obligatiefonds dat gekoppeld is aan het hypotheekproduct. Het fonds wordt gebruikt om de rentebetalingen voor een relatief hoge hypotheek te voldoen. Klanten vrezen door de daling, die werd veroorzaakt door de verzwakking van de dollar, financieel in de knel te komen.
Volgens de VEB had het fonds, juist gezien het doel ervan, een behoorlijke zekerheid moeten bieden. "Die blijkt er niet te zijn. Daarom moeten klanten de gelegenheid krijgen kostenloos over te stappen naar een veiliger fonds. Bovendien dient hun geleden schade gecompenseerd te worden", aldus De Vries.
De Postbank verwerpt het standpunt van de VEB: "Het is een beleggingsproduct waarbij de waarde kan fluctueren. Er is dus altijd sprake van een risico." Klanten die inmiddels hebben aangegeven over te willen stappen naar een andere hypotheekvorm, moeten afzien van claims tegen de bank.

Joy
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 jan 2004 21:37

Re: betalen of niet?

Ongelezen bericht door Joy »

dag Ikwaseenbeetjedom,

Wat probeer je me nou duidelijk te maken? ik vroeg of mensen al in contact zijn gekomen met deurwaarders gestuurd door dexia?

biancatpk
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 feb 2004 14:10

Re: betalen of niet?

Ongelezen bericht door biancatpk »

Hoi Joy,

Zover ik weet sta je al geregistreerd bij het bkr nadat je het contract getekend hebt.
[/b]

Joyce
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 okt 2003 12:15

Re: betalen of niet?

Ongelezen bericht door Joyce »

Ik heb ook een wvd en tienverdubbelaar.Door de restschuld van dexia sta ik nu ook bij de BKR genoteerd. Mijn heeft de contracten niet getekend.
Mijn man wilde een visakaart kopen bij de Postbank, maar kreeg gisteren een brief dat hij dit niet kan krijgen of kopen omdat hij in de bkr-notering staat.

Wie heeft ervaring hiermee. Als de BKR-notering (van de restschuld) op mijn naam staat is het dan ook geldig voor mijn man ook?

Wij waren heel erg geschrokken gisteren. Mijn man zei: ik word op jouw daden gerekend.

Gesloten