LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betekend dagvaarding

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jaffhu

betekend dagvaarding

Ongelezen bericht door jaffhu »

Hello,

heden ontving ik van mij advocaat de definitive dagvaarding tegen dexia en al verstuurde naar de procureur in Amsterdam voor dit dagvaarding te betekenen bij dexia,

de zitting datum en de rol nummer zullen volgen.

hier ik heb geen kosten voor deze dagvaarding en of voor de procureur mij verzekering rechtsbijstand hebben mij toegezegde voor de kosten ik hoe jullie op de hoogte van de datum.

een ding kan ik zeggen de dagvaarding ziet heel goed uit, en helaas heb ik geen scaner anders heb ik dit geplaatste.

vr,gr

jan2

Re: betekend dagvaarding

Ongelezen bericht door jan2 »

Ben benieuwd waarop je je optimisme baseert.
Houd echter wel even in de gaten dat, hoewel Dexia geen tijd heeft om op onze correspondentie in te gaan, wel tijd vrij kan maken om hier mee te lezen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jaffhu

beste Jan2,

ik vind het heel goed als dexia least mee op dit forum en mij optimisim straalt dat ik hoef zelf geen kosten te betalen en ik eis de restant van mij geld terug, ik weet dat veel mensen hebben ellende door de handel wijs van dexia maar ik heb besloten om de confrontatie aan te gaan.

vr.gr

jan2

Heel goed van je, ik doelde op de uitdrukking " je kruit droog houden" .

jaffhu

beste jan2,

ik ben niet bang van dexia of hun beweering en ik heb de lef tegen aan te gaan maar de vraag kan dexia dat doen?? als dexia op fatsoenelijk wijs beantwoordt de mensen en hun rechten erkennen dan deze probleem heel snel opgelost.

vr.gr

jan2

Laatst gewijzigd door jan2 op 17 okt 2003 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.

jan2

hoi, wenste dat Bruneel zo eerlijk en open was als jij.....
succes.

jaffhu

hoi jan2,

helaas kan ik niet vergelijken appels met peeren, als iedereen eerrlijk dan deze probleem heeft geen plaats gevonden.

vr,gr

jaffhu

Rechtsbijstand,

Dexia Bank Nederland N.V.
T.a.v. Mr E. Singels
Postbus 808
1000 AV AMSTERDAM

per telefax: 020 - 3487553
Beh. door :
Afwezig : vrijdagmiddag na 15.00 uur
Telefoon :
Fax :
Kenmerk : 02
Datum : 17 oktober 2003

/Dexia Bank Nederland N.V.
Dexia.br06
Uw Kenmerk:

Geachte heer Singels,

Tot op heden heb ik geen enkele reactie van uw vennootschap mogen ontvangen op mijn faxbrief van 8 april jl. Om te voorkomen dat in een procedure cliënt verweten zou worden dat hij niet afdoende pogingen heeft ondernomen om buiten rechte informatie en/of betaling van uw vennnootschap te verkrijgen zend ik u dit rappel en verzoek ik u om binnen 5 werkdagen na heden mij alsnog de in mijn brief van 8 april jl. opgevraagde informatie te verschaffen.

Blijft die reactie andermaal uit, dan zal cliënt verdere pogingen om een reactie te verkrijgen staken en een procedure laten opstarten.

Hoogachtend,

mr.

jan2

wat een boeven
voor de tv mooi weer spelen en ondertussen stiekum nergens op antwoorden en ons laten barsten in het onzekere. TUIG.

Gesloten