LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] coulance regeling

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jaap

Re: coulance regeling

Ongelezen bericht door jaap »

ik ga me nu aanmelden bij leaseleed, die schijnen je persoonlijk te helpen, maja,
wie kan je nog vertrouwen?

Henk K

Ongelezen bericht door Henk K »

Jaap ik geef je het advies om een klacht in te dienen bij
[email protected]

jaap

uit de weinige reacties concludeer ik dat Dexia details over hun "handreiking" achterhoudr totdat iedereen
hun aanbod getekend heeft , of afgewezen en daarmee ook
het eventuele voordeel van de coulanceregeling.

Ben ban dat Dexia zoveel geld voor goeie advocaten over heeft dat zelfs 40.00 "gewone" mensen geen schijn van kans maken, allemaal de boot in.

jaap

nog iets over het tel. gesprek:
als je belt krijg je een uiterst beleefd persoon die hier voor opgeleid is denk ik.
hij zeg dat Dexia het beste met je voor heeft.
hij waarschuwde me op leaseverlies te vertrouwen, die bereikten toch niks, als voorbeeld noemde hij de DExia-splitsing die ze verloren hebben.

wij laten ons meesleuren door de media om ons geld terug te krijgen zei hij, allemaal tevergeefs, dus...

gewoon aanbod terug sturen

hij zij ook dat dat mn enige kans was.

hij mocht geen details geven over de coulance regeling van zn baas.

toen ik om zijn baas vroeg heeft hij ong. 5 min overlegd.

daarna was hij er weer met de mededeling dat alleen zijn baas met details over de uitwerking op de hoogte was
maar zijn baas was niet voor het telefoonwerk dus kon niet komen.

heb me zo 30 minuten lang geergerd aan de telefonist, niets wijzer, wel een frustratie rijker, bah, wat een rotlui en wat een machteloze situatie.
Is er dan niemand in nederland die je kan helpen een goede beslissing te nemen ????
gr. jaap.

jaap

jaap

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

In de twee gesprekken die ik voerde namens buren, kwam er na veel voorzichtig doorgaan wel wat van hetgeen ik wilde weten los. Ging niet om de coulance regeling overigens. In een van die gesprekken werd ik, na de zaak juridisch te onderbouwen en zakelijk, vriendelijk doch dringend te blijven doorverbonden door de telefoniste naar iemand met meer verstand van zaken, waar ik vervolgens een half uur mee heb gesproken. Het is denk ik heel belangrijk om een zelf geinitieerd gesprek goed voor te bereiden, rustig, zakelijk en beleefd te blijven en vooral veel te vragen en niet alleen te stellen. Zoals: waarom is dat dan zo volgens u? Waarom is overleg met een advocaat volgens u schadelijk voor mijn positie? Etc.
Succes.
Sara

jaap

el

Ongelezen bericht door el »

Jaap deze 'medewerkers'hebben specifieke instructies gekregen om hun 'klanten'bang te maken.
Op deze manier willen ze zoveel mogelijk handtekeningen binnenhalen, juist gevallen zoals jij waar ik ook bij hoor worden op deze manier monddood gemaakt.
Ik ben inmiddels zo ver dat ik bereid ben om mijn huis te verkopen indien dat nodig is want ik heb ook nog zoiets als eigen eer.
Een handtekening plaatsen is in feite schuld bekennen waarmee je dus zegt dat Dexia niets te verwijten valt en dat het gewoon je eigen schuld is.
Met jou en mij zijn er nog zo'n 200000 duizend mensen die opgelicht zijn in min of meerdere mate..
Ik weet van mij zelf dat ik door mooie misleidende praatjes er ingelopen ben en schaam mij daar niet voor.
Het is jammer dat dit soort dingen gewoon kunnen in Nederland en dat niemand zich er echt om bekommerd, met name de politiek zou hier harde actie op moeten ondernemen want we hebben het hier over bewuste misleidng dat op zo'n uitgekiende manier is uitgedacht dat het wettelijk gezien nog moeilijk te bewijzen wordt.
In dit soort situaties moet de politiek gewoon ingrijpen.

Je kan je straks nog beter failliet laten verklaren dan op het aanbod in te gaan want dat levert ze in ieder geval minder geld op.

Ik weer het klinkt allemaal wel zo makkelijk maar het is een hele ingrijpende emotionele beslissing, maar ik heb inmiddels de beslissing genomen (heeft wel even geduurd) dat wanneer het zo ver zou komen ik mijn huis gewoon verkoop en dan tot het einde blijf vechten want dan heb ik toch niets meer te verliezen.

toet

Ongelezen bericht door toet »

El kom tot zinnen.Ik kan me niet voorstellen dat je een huis verkoopt voor dexia.Als ik mijn huis niet meer had met mijn man en mijn honden.Dan had het leven geen zin meer .Je eigen huis is de basis waar je altijd weer terug komt.Elke dag weer.Er gebeurd zoveel op een dag.Maar als de avond daar is en met mijn benen op de poef zit met mijn honden voor me met een hapje en een drankje mijn man lezend onder de lamp dat is geluk.Niet voor niets is de gezegde eigen haard is goud waard.toet

jaap

jaap

up

el

Ongelezen bericht door el »

Je hebt helemaal gelijk Toet maar als het echt niet anders kan dan vind ik wel weer een ander huis, wat je zegt je gezin en je gezondheid is belangrijker en als ik op deze manier uit de schulden kan komen en van mijn zorgen af kan komen dan is het me dat allemaal wel waard.
Dit zou ik ook alleen maar doen als ik echt geen andere oplossingen meer zie, maar ik ga er nog steeds van uit dat
de Dexia bende uiteindelijk het onderspit delft en ik van mijn 'verloren' centjes een wereldreis of zo kan maken.

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Jaap vriendelijk verzoek: Wil je 'm niet zo vaak omhoog doen :-)

ida

Ongelezen bericht door ida »

Lieve mensen, hoezo failiet verklaren, hoezo huis verkopen, er bestaat altijd nog de wet schuldensanering en dan kan je echt wel blijven wonen waar je woont hoor, je bent alleen 3 jaar afhankelijk van een instantie die jouw leert met je geld om te gaan die je nog hebt .
Kom op niet te somber hoor.

sylans

Ongelezen bericht door sylans »

ja maar de overwaarde in het huis telt dan hard mee. voor eigen huis bezitters is het mogelijk een oplossing om het huis te verkopen aan dexia. Dexia krijgt dan het onroerend goed bij overlijden of zoiets.

Ron uit Den Haag

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Zie je dat je gek bent.

Gesloten