LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dagvaardiging van legioverlies aan dexia"

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
cor

dagvaardiging van legioverlies aan dexia"

Ongelezen bericht door cor »

dagvaardiging van legioverlies aan dexia"

weet iemand waar ik de dagvaardiging die legioverlies aan dexia gestuurd heeft kan vinden.

hans

Re: dagvaardiging van legioverlies aan dexia"

Ongelezen bericht door hans »

Cor,

Ik pleit al een week of drie op dit forum voor publicatie door de Stichting Leaseverlies (de naam van de stichting is dus niet legioverlies !). Overigens is een dagvaarding meestal vrij summier. Veel beter is de zg. 'conclusie van eis' te publiceren op de website van de stichting. Wanneer iedereen nu eens een mailtje stuurt naar de stichting, dan gaan ze hier misschien eindelijk toe over. Ik vind publicatie ook van belang omdat dan voor veel aangesloten blijkt dat de stichting zich -naar ik meen- beperkt tot het vragen van een verklaring voor recht met betrekking tot (uitsluitend) misleidende reclame. Veel aangesloten denken nu vermoedelijk dat de (juridische) insteek veel breder is. Een en ander betekent wel dat wanneer de vordering terzake van misleidende reclame wordt afgewezen door de rechter (die kans acht ik op zich klein), dat de aangesloten dan verder met lege handen staan, tenzij zij zelf verdere actie hebben ondernomen of de aanvullende claim via de Stichting Eegalease hebben.

Gesloten