LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] demonstratieNymegen wandelvereniging hele schadeloosstelling

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
croosjes

demonstratieNymegen wandelvereniging hele schadeloosstelling

Ongelezen bericht door croosjes »

allemaal,Wie wil mee doen aan de nymegens vierdaagse met de item ""WIJ GAAN VOOR DE VOLLE SCHADELOOS STELLING"",stichtingen en verenigingen mogen zich aanmelden en we openen een fonds voor gedupeerde met minder activiteiten maar met een hoge waardering gehalte.Gedupeerde dit sponsorgeld wat binnenkomt via pers,radio,tv en mogelijke bedrijven,gebruiken we voor de advocaten in een proces voor dexia.""PLEZIER EN STRIJD IN ËËN EN HET IS OOK NOG GEZOND OOK""

EN als vierdaagsenijmegen vol is dan zoeken we gewoon een andere tocht ""wat dacht u bijvoorbeeld rondje TEXEL""60 kilometer loop enz.

DE trainings rondes zijn natuurlijk ook demonstratie(NEDERLAND OP ZIJN KOP),zie je het al voor je een wandelvereniging met 91000 leden en lidmaatschap wordt ook betaald van het sponsorgeld.
vrgr.andre de croos
Laatst gewijzigd door croosjes op 17 feb 2004 23:09, 2 keer totaal gewijzigd.

croosjes

Re: demonstratieNymegen wandelvereniging hele schadeloosstelling

Geplaatst op 17 Feb 2004 14:03 door croosjes

--------------------------------------------------------------------------------

allemaal,En wat nu verder!""AFWACHTEN MAAR WEER"" wanneer gaan jullie weer betogen lijkt me ook wel eens een keer ""GOED""om mee temaken,maar ik kom niet voor 25 mensen.Totaal zijn er 91000 leden dat zijn de stichtingen en PAYBACK,Als de gedupeerde iets willen dan moet het massaal wezen inclusief ik zelf.NU juist want we zijn in een afwachtende houding proces techniche gezien(oostingploeg)en misschien trainen voor de nijmegens vierdaagse wat een demostratie en wat veel pers zal er staan.vrgr.andre de croos

Naar boven

croosjes

Geachte heer of mevrouw.

Graag wil ik info.van u krijgen of het mogelijk is om aan uw vierdaagse nijmegen mee te doen met een grote groep gedupeede van legiolease(dexia)
Het gaat om de tocht 50 km enz.,wij willen graag met shirts lopen ""wij gaan voor de hele schadeloos stelling leasecontract(dexia,spaarselect en aegon)"".Wilt u ons de nodige info.toesturen.bijvoorbaat mij hartelijke dank verblijven wij op uw antwoord.vrgr.andre de croos

gestuurd aan het bestuur Nijmegese vierdaagse

croosjes

En BELGÏË moet het ook bekend worden de aktie van gedupeerde gezond 2004.vrgr.andre decroos NATIONALE WANDELDAGEN - 29 februari 2004 - je leest er alles over

NIEUW - Wandelen is gezond - klik hier
BEGINNEND WANDELAAR ? Surf naar:: www.begeleidwandelen.com
NIEUW - NIEUW
INTERNET WEDSTRIJD
PROVINCIALE WANDELDAG WEST-VLAANDEREN

WANDELEN IN DE WEEK

P R O V I N C I A L E
W A N D E L D A G E N
2004
Net na de Nationale Wandeldagen in februari 2004, starten ook de Provinciale Wandeldagen. De eerste gaat door op 7 maart in het West-Vlaamse Torhout, de tweede gaat op 21 maart door in Kapelle-op-den-Bos (Vlaams-Brabant). Voor meer info: klik hier.

P R O J E C T E N

Via deze nieuwe vorm van wandelen willen wandelbegeleiders aan de fitheid en zodoende ook de gezondheid van de deelnemers gaan werken. Door de begeleiding en de verantwoorde trainingsopbouw van een aantal wandelsessies moeten alle deelnemers aan het begeleid wandelen er kunnen in slagen na een 10-tal lessen zelfstandig zonder problemen een afstand van zeker 10 km te kunnen overbruggen.
Voor meer informatie klik hier.

Harry

Ongelezen bericht door Harry »

Andre vanmorgen heb ik ergens geantwoord geen leven zonder beweging maar om nou direct zo fanatiek te reageren was niet mijn bedoeling.

groetjes Harry

De rechter

Ongelezen bericht door De rechter »

Het recht zal zijn loop hebben.

croosjes

harry,ik heb 25 grote bedrijven aangeschreven of ze ons fin.willen sponsoren tenminste als er genoeg aanmeldingen zijn gratis en voor niks.We lopen met zijn alle te roepen dit en dat nu heb ik B gezegd en ik wil nou wel eens zien.Sponsors aangeschreven van wandelschoen tot drinken iedergeval geen fin.instellingen.vrgr.andre de croos.

gast_58

Ongelezen bericht door gast_58 »

Croosjes, als ik dit ga doen dan weet ik zeker dat ik nooit meer "bij leven" mijn geld terug zal krijgen. En dan belast ik mijn erfgenamen met de Dexia kwestie..., terwijl ik hoop dat ze me als een prettig mens zullen herinneren!
Ilse :wink:

ReneX

Ongelezen bericht door ReneX »

Voor zover ik weet laat stichting de 4daagse het niet toe om met bepaalde uitingen te lopen ....

Dit staat vast wel in de reglementen die te vinden zijn op de site.
(http://www.4daagse.nl)

croosjes

gast58,daarom heb ik ook gezegd voor de minder actieve deelnemers,kunnen bijvoorbeeld zelf promotie maken voor deze actieve inhaal slag.
Hier alles kom ik later op terug eerst de sponsering voor elkaar,want ik ben van mening dat het de gedupeerde niets moet gaan kosten.vrgr.andre de croos

gast_58

Ongelezen bericht door gast_58 »

Ik wil best met een spandoek en water aan de kant gaan staan, hoor, als je het voor elkaar krijgt.
Ilse :)

croosjes

renex,dat zal misschien wel kunnen maar er zijn nog genoeg andere wandel activiteiten en trouwens als het mij lukt dan staan de bussen klaar voor een ritje belgie.vrgr.andre de croos

croosjes

ilse,dat bedoel ik nou samen en kosteloos komen we tot een goed plan en het is nog leuk ook voor ons alle en wat nog belangerijker is we blijven op een positive manier strijden.vrgr.andre de croos

Gesloten