| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia belt zijn klanten
-
el
Dexia belt zijn klanten
Wat is dat voor een onzin dat Dexia zijn klanten belt om te vragen of ze het aanbod tekenen.
Dan moet je toch wel heel erg op hete kolen zitten als je dat doet.
Als je als bedrijf je klanten benadert om te vragen of ze op het aanbod in gaan dan kan ik me alleen maar voorstellen
dat ze zelf ook beseffen dat ze volkomen fout zitten en de boel proberen te redden door middel van het ronselen van handtekeningen.
Ze hebben echt nog steeds niets geleerd en is dit overigens wettelijk gezien wel toegestaan?
Het is en blijft een malafide organisatie waar streng tegen op getreden moet worden door met name de overheid.
Dus mensen ik heb het al eerder gezegd op dit forum;
NOOIT TEKENEN DUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan moet je toch wel heel erg op hete kolen zitten als je dat doet.
Als je als bedrijf je klanten benadert om te vragen of ze op het aanbod in gaan dan kan ik me alleen maar voorstellen
dat ze zelf ook beseffen dat ze volkomen fout zitten en de boel proberen te redden door middel van het ronselen van handtekeningen.
Ze hebben echt nog steeds niets geleerd en is dit overigens wettelijk gezien wel toegestaan?
Het is en blijft een malafide organisatie waar streng tegen op getreden moet worden door met name de overheid.
Dus mensen ik heb het al eerder gezegd op dit forum;
NOOIT TEKENEN DUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
moha
Re: Dexia belt zijn klanten
geplaatst door moha op 02-04-2003 om 09:57
moha
"waarschuwing agressive telefoontjes dexia"
ik heb twee keer het aanbod van Dexia thuis gestuurd gekregen. Moest vóór 31 maart reageren ook als ik niet akkord ging. Ik heb niet gereageerd en niks ondertekend. Gisteren (1 april) kreeg een teleffontje van Dexia of ik over haar aanbod goed heb nagedacht en of er onduidelijkheden waren. Mijn antwoord: 'daar ga ik telefonisch niet op in'.
Op deze agressieve manier probeert Dexia gedeputeerden alsnof over de streep te halen en zoveel mogelijk handtekeningen te verzamelen. Zoals eerder op deze forum is gezegd worden telefoontjes opgenomen en dus kunnen ze ook als handtekeing tegen gedeputeerden gebruikt worden. U BENT GEWAARSCHUWD!!! Ik zal dit bericht aan SLV doorsturen.
moha
moha
"waarschuwing agressive telefoontjes dexia"
ik heb twee keer het aanbod van Dexia thuis gestuurd gekregen. Moest vóór 31 maart reageren ook als ik niet akkord ging. Ik heb niet gereageerd en niks ondertekend. Gisteren (1 april) kreeg een teleffontje van Dexia of ik over haar aanbod goed heb nagedacht en of er onduidelijkheden waren. Mijn antwoord: 'daar ga ik telefonisch niet op in'.
Op deze agressieve manier probeert Dexia gedeputeerden alsnof over de streep te halen en zoveel mogelijk handtekeningen te verzamelen. Zoals eerder op deze forum is gezegd worden telefoontjes opgenomen en dus kunnen ze ook als handtekeing tegen gedeputeerden gebruikt worden. U BENT GEWAARSCHUWD!!! Ik zal dit bericht aan SLV doorsturen.
moha
-
Hans2
Re: Dexia belt zijn klanten
Bij het verkopen van de Legioprodukten is er geen inkomens
tot gedaan!
Daarnaast werden bejaarde mensen bedonderd.
Minderjarigen gedupeerd.
In nederland wonende buitenlanders om de tuin geleid
En gewonen mensen met een modaal inkomen misleid en opgelicht.
En nu komt Dexia via de telefoon weer met een misleidend praatje om al deze mensen alsnog er toe te bewegen te tekenen
tot gedaan!
Daarnaast werden bejaarde mensen bedonderd.
Minderjarigen gedupeerd.
In nederland wonende buitenlanders om de tuin geleid
En gewonen mensen met een modaal inkomen misleid en opgelicht.
En nu komt Dexia via de telefoon weer met een misleidend praatje om al deze mensen alsnog er toe te bewegen te tekenen