LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DEXIA BEREIDT TOT OVERLEG MET STICHTING LEASELEED

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Sebasevita

DEXIA BEREIDT TOT OVERLEG MET STICHTING LEASELEED

Ongelezen bericht door Sebasevita »

Dexia is bereidt tot overleg met Stichting Leaseleed inzake mogelijke minnelijke schikking.

Zoals bekend is er 14 dagen geleden door Stichting Leaseleed een brief naar Dexia verstuurd, of zij bereid zijn tot overleg met Stichting Leaseleed inzake het bekijken van de mogelijkheden om te komen tot een minnelijke schikking voor (uitsluitend) de gedupeerden, die zich hebben aangemeld voor de bodemprocedure.

Deze brief diende de stichting verplicht te versturen, voordat de bodemprocedure van start zou gaan.

Dexia heeft inmiddels via haar advocaat laten weten dat zij bereid is tot het voeren van een dergelijk overleg met het Bestuur van Stichting Leaseleed en haar advocaten.

Een goede ontwikkeling. Zoals bekend is de eis van Stichting Leaseleed dat de gedupeerden teruggebracht worden in de financiële situatie zoals die was voordat de leaseconstructie werd afgesloten. Met ondermeer deze eis en de voorwaarde dat de incasso maatregelen worden opgeschort gaat de stichting dit overleg in, wat naar verwachting half januari gaat plaatsvinden.

pallu

Re: DEXIA BEREIDT TOT OVERLEG MET STICHTING LEASELEED

Ongelezen bericht door pallu »

Ik hoop dat deze informatie juist is
als dat zo is dan gaat alles in de goede richting.
geweldig goed nieuws.

en je weet als er één schaap over de dam is dan volgen er meer

Dus Dexia ook de onderhandelingen met de anderen heropenen
denk aan stichting lease verlies

ook op http://www.hetdexiadebacle.belgieweb.nl geplaatst
Laatst gewijzigd door pallu op 31 dec 2003 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.

klaasv1

Ongelezen bericht door klaasv1 »

Geweldig,

Licht in de Donkere Dexia Dagen.
Zou dit een goede start van 2004 worden.
Niet te vroeg juichen, maar dit geeft zeker hoop. :)

Sebasevita

Ongelezen bericht door Sebasevita »

De berichtgeving inzake het overleg met Dexia staat ook op de website van stichting Leaseleed en is bij navraag ook bevestigd door de stichting.

zie ook www.leaseleed.nl

Hollander

Ongelezen bericht door Hollander »

Als er overlegd gaat worden, dan gaat Leaseverlies natuurlijk ook tegemoetkomingen doen aan Dexia.
Benieuwd wat dat inhoudt.

dejongh1

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Dit is uitstekend nieuws,zolang de stichtingen zich niet schuldig
maken aan wanprestatie t.o.v. haar clienten!

Annet

Ongelezen bericht door Annet »

Allereerst allemaal een goed financieel (en ook een gezond natuurlijk) 2004 gewenst.
Ik ben heel blij dat ik me op het laatste moment nog heb aangemeld bij leaseleed. Het kostte veel geld maar ze doen tenminste wat. Je krijgt persoonlijk antwoord op je vragen, conceptbrieven kan je per mail gestuurd krijgen, ze halen je veel werk en ergernis uit handen.
En als deze onderhandeling ook maar een beetje gunstig verloopt kan mijn jaar niet meer stuk.
Bovendien zal het een doorbraak zijn voor diegene die niet onder de critieria van LL vallen en zich dus niet konden aanmelden.

Annet

Gesloten