LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia probeert extra slag te slaan met "Dexia aanbod", STINK

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Lars Halkersma

Dexia probeert extra slag te slaan met "Dexia aanbod", STINK

Ongelezen bericht door Lars Halkersma »

Wat een bedrog en wat een geldverspilling. Dat hele pakket met dat zogenaamde "Dexia Aanbod" is pure misleiding van de slachtoffers. Wat stelt het inhoudelijk voor??? Niets, helemaal niets. Nooit op ingaan, u wordt met heel veel minachting behandeld, men speelt in op de paniekgevoelens en naïviteit van de slachtoffers.
Dexia probeert de onwetenden met een indrukwekkend postpakket te imponeren, met daarbij in veelvoud de vermelding over hun filantropische instelling. Dexia heeft niets geleerd uit het verleden, het is en blijft een boeven/oplichters/criminele bende. Lees de stukken en overtuig uzelf. Dexia probeert tweedracht te zaaien in het kamp van de opstandelingen.
Inplaats van de slachtoffers de schandalig hoge rente (waarvoor Dexia werkelijk niets tegenover stelt, ofwel geheel in eigen zak stopt) kwijt te schelden, of deels terug te betalen, worden renteloze leningen voorgesteld en nog meer van dat soort idiote "oplossingen".
Mensen ga niet in op die dwaasheid, gooi die rotzooi in de allesbrander en zet uw zinnen op de Stichting Leaseverlies.
Dat gaat u straks aanzienlijk meer opleveren
Zonde dat ook deze papierkosten weer door ons allen moeten worden betaald.
Dexia, wanneer wordt u een integere, klantachtende en op het welzijn van de klant gerichte club????

Blijf strijdvaardig mensen, laat de maatschappij niet verder verloederen!!!!

H.gr. Lars

Jack

Re: Dexia probeert extra slag te slaan met "Dexia aanbod", STINK

Ongelezen bericht door Jack »

Ok je hebt een punt maar wat doe je dan met je restschuld?

info

Ongelezen bericht door info »

zie de topc van de heer Blok

Een ERNSTIGE waarschuwing tegen het VOORSTEL van DEXIA! ! ! ! !

pieter

Ongelezen bericht door pieter »

Hier de algemene e-mail van SLV.
Ter informatie voor niet leden van SLV.

------------------------------------------------------------
Geachte mevrouw/meneer,

De Stichting heeft vernomen dat in bepaalde gevallen Dexia de lease-contractanten telefonisch benadert om (snel) in te stemmen met "Het Dexia Aanbod".

Wij adviseren u om eerst de reactie van de Stichting Leaseverlies op het Dexia aanbod af te wachten.
Zoals reeds eerder aangegeven verwachten wij deze reactie omstreeks 12 februari a.s. aan u te kunnen verzenden.
Wij zullen deze reactie zodra deze beschikbaar is, ook op de website plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Stichting Leaseverlies
============================================================

Mvg Pieter

gert

Ongelezen bericht door gert »

Wat moet ik nu mijn de äanbieding""van legio lease ???
Ik moet wel voor een bepaalde datum reageren.

Anne

Ongelezen bericht door Anne »

Gert,

Ik zit met dezelfde vraag. Mijn conclusie is niet tekenen en niet ingaan op hun aanbod. Als je gewoon niet reageert op hun schrijven veranderd er toch niets op de hele zaak. Uiteindelijk kan dit toch ook geen kwaad of zie ik iets over het hoofd.

Uiteindelijk doe je hetzelfde als zij doen. Vele brieven gestuurd (aangetekend en wel) en ze reageren gewoon niet.

Nu doe je ook hetzelfde met het voordeel dat je niet voor iets verkeerd kan tekenen. De deadline voor mij is het einde van het contract en niet de datum die zij opgeven om te reageren op hun aanbod.

Conclusie: reageer niet voor de gestelde datum en je loopt ook geen enkel risico en scheelt je een hoop invulwerk, copieen maken en ze kunnen je nergens op "vastpinnen". Er veranderd namelijk niets aan de huidige situatie.

Anne

Tedje van S.

Ongelezen bericht door Tedje van S. »

Wat een verstandige houding van u allen! Waar was dit inzicht toen u een paar jaar geleden uw handtekening onder een contract zette? Of leest u geen contracten maar tekent u ze slechts!

Uzelf bent natuurlijk de geldwolf beste lezer...Legio heeft u slechts gefaciliteerd in uw honger naar geld.

toetje

Ongelezen bericht door toetje »

tedje.Zet je brilletje met jampotglazen recht haal die stofnesten uit je hersens en hou je kop.toet

Lars Halkersma

Ongelezen bericht door Lars Halkersma »

Lees onderstaand bericht en overtuig uzelf van het NEP Aanbod van Dexia.

(http://www.leaseverlies.nl/brfGedupeerdenIIIw.doc).

Vr.gr. Lars

Kees

Ongelezen bericht door Kees »

Hey Lars!

Het is wel degelijk een echt aanbod; in ieder geval een stuk concreter dan de eventuele winst in een jarenlange rechtszaak waar de SLV mee aankomt. Bill is pas 26 hoor! Het is best lastig om het allemaal te overzien, reken het hem niet aan. Ik zou zeggen: ACTIE!!!

http://www.pay-back.nl/

Groeten hoor!
Kees

john bob

Ongelezen bericht door john bob »

Lars we horen of zien niets meer van slv weet jij soms waar ze uit hangen??????????
Met zoveel poen 70.000 x 40 euro's

sje

Ongelezen bericht door sje »

Aan Tedje van S

Nou moet jij eens goed luisteren en lezen!
Er zullen heus wel mensen zijn die als "geldwolven worden gezien en misschien ook zijn , maar scheer niet alles over één.
Jij weet helemaal niet, wat er in onze mensen omgaan , waarom en hoe wij er zijn ingetrapt ,dat lees mijn verhaal maar eens goed, Ik had geen andere keus, ik moest iets regelen op korte termijn 3 jaar in een strop gezeten met de hoop op een beter bestaan , ook al is het maar even , maar dan zouden wij niet meer zo in geldzorgen zitten met een gezin als nu!!!!!.
Het is ons nooit verteld dat wij een restschuld zouden overhouden , wel gevraagd, zeker maar nee, dat kon niet onmogelijk", je ziet dus het kan wel,
Ik zou niet zo gauw een mening geven over iets waar jij geen verstand van hebt , jij kan niet in andermans gedachten ,problemen en vooral zak kijken,
En een contract lezen kunnen wij zeker wel!!!
Lezen kunnen wij wel, wij moeten ook **** lezen van jullie soort mensen,
Mens, get a life en bemoei je er niet mee,
Je doet mensen pijn , die al genoeg te lijden hebben!!!

Reijer Visser

Ongelezen bericht door Reijer Visser »

restschuld niet eerder betalen alszo nodig na een uitspraak van de rechter.
als je kunt het geld in depot zetten en maar kijken wat de rechter er van vind.
Heb je betaald en wordt Dexia in ongelijk gesteld moet je maar zien dat je je geld terug krijgt.
Dexiapoot is apart gezet van de grote bank Dexia, en laat zich w.s. failliet verklaren.En ook voor hun geld "van de bekende kale kip is niets te plukken" ook niet van Dexia

Gesloten