| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DSI uitspraak en Dexia Aanbod
-
[email protected]
DSI uitspraak en Dexia Aanbod
geldt het ook voor mensen die in zijn gegaan op het dexia aanbod
en dat ze zeggen dat alle rechten dan zijn ontleend????
gr...
en dat ze zeggen dat alle rechten dan zijn ontleend????
gr...
Re: DSI uitspraak en Dexia Aanbod
Daar denk ik toch anders over.
Gelijke monnikken, gelijke kappen!
Dus...................
Ik zou proberen mijn gelijk te halen.
Succes en groet...........Dirk-1
Gelijke monnikken, gelijke kappen!
Dus...................
Ik zou proberen mijn gelijk te halen.
Succes en groet...........Dirk-1
-
Robin opree
Ik ben ook op het aanbod ingegaan en hoop maar dat de uitspraak van de DSI nu ook nog voor ons van betekenis is !
Ik heb mijn contract verlengd en betaal maandelijks een stuk rente en een stuk aflossing.
Wie weet er meer over dit onderwerp ???
Ik heb mijn contract verlengd en betaal maandelijks een stuk rente en een stuk aflossing.
Wie weet er meer over dit onderwerp ???
een advocaat
Ik hoop dat jullie ook in aanmerking komen! Laten we wel zijn, het aanbod was bijna een chantagemiddel en ook al heb ik niks getekend kan ik me voorstellen dat sommigen geen andere uitweg zagen en met het mes op de keel hebben ondertekend.
-
Gast
Jullie hebben eerst de niet betalers de kastanjes uit het vuur laten halen De niet betalers hebben hun nek uitgestoken driegbrieven getrotsseert deurwaarders aan huis gehad en nu willen diegene die rustig hebben geslapen nu ook de voordelen hebben In dien de betalers ook niet accord waren gegaan dan was de zaak al veel eerder in een stroomversnelling garaakt volgens mij hebben jullie afgezien van heel veel zaken ook de uitspraak van nu heeft op de betalers geen effect.
Wat een suggestief geneuzel! Bah!!!
-
Gast
Ondanks alle waarschuwingen dat je dan een nieuw contract aanging, weet ik wel zeker dat je eraan vastzit, als je hebt verlengd. Wil je je gaan beroepen op chantage.??
Kun je proberen maar geef je weinig kans van slagen. De vuile was is op TV en in de media breed uitgemeten.
Pay-back wil hier wat tegendoen dus word daar lid van misschien dat er dan iets voor die groep gedaan kan worden.
Kun je proberen maar geef je weinig kans van slagen. De vuile was is op TV en in de media breed uitgemeten.
Pay-back wil hier wat tegendoen dus word daar lid van misschien dat er dan iets voor die groep gedaan kan worden.
-
Gast
ECHT OP ZIJN HOLLANDS DE KAT UIT DE BOOM KIJKEN EN VAN 2 WALLETJES ETEN ACCORD MET AANBOD IS NU BETALEN
Heb je het tegen mij, Gast?
-
Gast
TEGEN IEDEREEN DIE EERST MET DE STAART TUSSEN DE BENEN ACHTER HET DEXIA AANBOD AANLOOPT EN NU OOK WIL BEUREN . ALS IEDEREEN NIET BETAALD HAD DAN WAS ER AL VEEL EERDER EEN UITSPRAAK GEWEEST EN HADDEN DE MENSEN DIE VOLGEHOUDEN HEBBEN NIET ZOVEEL ELLENDE IN HUN BRIEVENBUS GEHAD.
-
meer2389
Ik vind dat wij ons in moeten zetten voor alle gedupeerden. Als zij lid zijn of worden van Pay-Back.
De ene mens kan net iets meer spanning verdragen dan de andere.
Laat ons het ook voor deze mensen opnemen aub
Jacqueline
De ene mens kan net iets meer spanning verdragen dan de andere.
Laat ons het ook voor deze mensen opnemen aub
Jacqueline
Zoals je hebt kunnen lezen heb ik niks...maar dan ook helemaal niks ondertekend. Dit sluit niet uit dat ik geen compassie kan opbrengen voor degene wel hebben ondertekend!
Eigenlijk vind ik dit nog lager dan laag! Hoe durf je zo op de man af te spelen en deze egoïstische houding aan te nemen?
Eigenlijk vind ik dit nog lager dan laag! Hoe durf je zo op de man af te spelen en deze egoïstische houding aan te nemen?
-
Gast
ik was ingegaan op het dexia aanbod andat ik zowat met de mes op mn keel moest tekenen. legio lease zei aan de telefoon dat ik MOEST tekenen anders deurwaarders, incasso's etc......
ik ben voor de hardheidsclausule gegaan, maar nu is deze afgewezen
omdat mijn vriend teveel verdient.
ik heb legio lease nog geen ene cent betaald, ik heb al een rekeneing gehad inclusief incasso's etc... dat ik ff snel in 1x moet betalen.
mja tot nu toe geen dagvaarding etc... ik hoor al weken niks...
Gr.
ik ben voor de hardheidsclausule gegaan, maar nu is deze afgewezen
omdat mijn vriend teveel verdient.
ik heb legio lease nog geen ene cent betaald, ik heb al een rekeneing gehad inclusief incasso's etc... dat ik ff snel in 1x moet betalen.
mja tot nu toe geen dagvaarding etc... ik hoor al weken niks...
Gr.
-
Gast
Ik en mijn vrouw hadden allebein een winst verdriedubbelaar
maar hebben de schuld in 1 x betaald omdat wij het geld hadden
, ze zeiden dat het dan moest, anders deurwaarders / incasso's etc...
krijgen we nu ook het geld terug dankzei DSI ???
gaat om 80.000 euro
Gr..
gaat om 80.000 euro
Gr..
-
Gast
Gr..
Gr..
-
Gast
gaat om 80.000 euro
Gr..
gaat om 80.000 euro
Gr..
-
Gast
Dit is alleen bestemd voor mensen die hun klacht bij de DSI hebben ingediend.
-
Gast
Bij mij is niemand langs geweest met een mes heb al langer dan 1jaar niet betaald heb nog geen deurwaarder gezien heb alleen 4 aanmaningen van dexia gehad 4 brieven van intrim justitia en 2 aangetekende dat mijn aandelen verkocht zullen worden een in mei en een in novemeber na telefonisch contact met dexia blijkt dat de aandelen nog steeds niet verkocht zijn. Er is heelveel gewaarschuwd op dit forum als je betaald dat je dan je rechten op geeft het kan niet zo zijn dat je nu weer kunt meedoen met de genen die zich hebben ingespannen om dit te bereiken. Het is aanbod accepteren en rust of aanbod niet accepteren en je geld mischien terug maar van 2 walletjes eten kan in deze volgens mij niet.