LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen zorgen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Diet
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 jul 2004 10:49

Geen zorgen

Ongelezen bericht door Diet »

Beste allemaal,

In juli 2001 kreeg ik het bericht dat wanneer ik niet zou betalen Dexia de incassoprocedure zou gaan voort zetten.
11 maanden later kreeg ik een aangetekende brief met het zelfde verhaal wel een iets andere tekst
Die aangetekende brief moest nog meer invloed uitoefenen op mij zodat ik zou gaan betalen
Ik heb inmiddels 1 maal een hele pittige brief geschreven en daarna nog een via de e-mail over het feit dat ze mij bij het BKR in Tiel hadden geregistreed.
Telefonisch heb ik ook contact gehad je krijgt dan te horen dat het gesprek opgenomen bij dat gesprek kwam wel wat emotie vrij maar dit was gezien het gesprek correct.
Nu juli 2004 heb ik nog een brief verstuurd met het bericht dat ik verhuisd ben.
Jaaa ik heb ondanks de BKR-registratie enz enz een eigen huis gekocht zoals een ieder dat wel eens doet
Tot nu toe heb ik nooit meer wat vernomen van Dexia

Iedereen is er op op zijn eigen manier druk mee maar vergeet niet dat ook andere banken boter op hun hoofd hebben
Ga genieten maak je geen zorgen en laat dexia het schompes krijgen
Op het moment dat ik "gewonnen" heb zie ik die centen wel op de bankrekening staan

Succes allemaal


Diet

Antonio
Berichten: 48
Lid geworden op: 11 jun 2004 22:53

Re: Geen zorgen

Ongelezen bericht door Antonio »

That's the spirit :wink:

Diet
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 jul 2004 10:49

Re: Geen zorgen

Ongelezen bericht door Diet »

Thanks mate :!: :lol:

Pooh
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 jul 2004 15:00

Re: Geen zorgen

Ongelezen bericht door Pooh »

Heeft iemand ooit wel eens een deurwaarder op de stoep gehad na stoppen met betalen?

Diet
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 jul 2004 10:49

Re: Geen zorgen

Ongelezen bericht door Diet »

IK heb nog nooit een deurwaarder gehad maar ik denk dat we deze stap al ver voorbij zijn.
Incassoprocedure is nu denk ik direct naar het gerecht

Kijk in de wat oudere topics daar staat genoeg over deurwaarders/dexia

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Geen zorgen

Ongelezen bericht door pallu »

ja vandaag met een een dagvaarding maar ik heb hem zelf niet gezien
de dagvaarding viel met een plof op de mat.
mijn advocaat zal de rest moeten doen

jebe
Berichten: 55
Lid geworden op: 27 okt 2003 09:34

Re: Geen zorgen

Ongelezen bericht door jebe »

ik betaal al maanden niet meer(restschuld+maandtermijnen)en ik hoor er nooit meer wat van,heb ook nooit incassos gehad of andere dreigementen!!ik heb trouwens wel een advocaat!ik kan mezelf er ook hellemaal niet meer druk over maken,al heb ik volgens dat geboefte 30.000euro schuld!!maar ik zie het anders,ik krijg nog geld van bruneel!!en dealtjes doe ik niet aan!!betalen bruneel of moet ik het zelf ophalen in diksmuide??

Gesloten