LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] herstel verlenging

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
legioverlenging

herstel verlenging

Ongelezen bericht door legioverlenging »

ik heb me opgegeven voor verlenging van mijn WVD-contract bij LegioLease. Nu zijn eind december toch mijn aandelen verkocht waardoor ik nu een forse restschuld heb.
Ik wil nu een brief naar Dexia schrijven met een verzoek tot herstel van het contract.
Bij de helpdesk lichten ze me in over deze mogelijkheid maar gaven ze ook aan dat de slagingskans gering is.

Nu ben ik benieuwd of meer mensen dit bij de hand gehad hebben en dan in het bijzonder naar mensen die wel een succesvolle brief geschreven hebben.

Groeten,

Marc

toon

Re: herstel verlenging

Ongelezen bericht door toon »

Marc, de aandelen zijn verkocht dus de overeenkomst is afgelopen.
Mijn dringende advies : niet betalen, vernietigen en geld terugeisen.
Als je Eegaleaser bent is de kans op succes reëel. Daarnaast is Leaseverlies voor de overigen bezig.

Succes en stel je strijdbaar op !

mvgr. Toon

rust

Ongelezen bericht door rust »

Ik heb mijn wvd ook verlengd in 2002, maar ipv. € 1000,00 is er nu een schuld van € 2850,00. Aandelen zijn gigantisch hoog aangekocht, dit niveau halen ze nooit meer

Nu ze zonder jouw toestemming de aandelen verkocht hebben, je hebt toch op tijd getekend voor verlenging? hebben zij onrechtmatig gehandeld, jij hebt immers geen opdracht gegeven om ze te verkopen. Als ik jou was zou ik ze daarop aanspreken en de schade die je lijdt door dexia terug te laten betalen inclusief de alle betaalde termijnen.

Er gebeuren rare dingen daar

elende

Ongelezen bericht door elende »

Zoals je bij iedereen kan lezen....... het blijft ellende bij Dexia.
Inmiddels zijn er al een aantal ontslagen zo goed gaat bij hun!!!!! het blijft maar een zooitje. Op alle fronten proberen ze je wel aan te vallen om die pegels maar los te peuteren. Maar een ding is zeker!!!!!!!!! de Maffia gaat bij hun in de leer want een betere leermeester hebben ze nog niet meegemaakt cq gekregen.. l :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

JH

Ongelezen bericht door JH »

Dat er ontslagen vallen bij deksia is geen wonder. Het personeelsbeleid daar is nu niet bepaald hoogdravend. Alleen al de clientonvriendelijke benadering, zowel telefonisch als schriftelijk. Werkgevers van Nederland en Europa; neem nooit gewezen deksiapersoneel in dienst.

Hollander

Ongelezen bericht door Hollander »

Beetje flauw om nu ineens iedereen die ooit bij Dexia gewerkt heeft besmet te verklaren. Het zijn ook gewoon mensen als jij en ik die hun brood moeten verdienen hoor!

Ik denk ook dat de meeste mensen de ex-Dexia personeelsleden heus wel een kans willen geven.

En als je zo'n hekel hebt aan Dexia, dan is het toch juist een pluspunt als mensen een andere baan zoeken?

elende

Ongelezen bericht door elende »

Er zijn er een aantal die willens en wetens de mensen(gedupeerden) in een zware financiele en daarboven emotionele ellende hebben gebracht, met een door een interne cursus kaargestoomde ziekelijke fanatisme :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: om maar heel veel centjes te jatten van onschuldige nietsvermoedende klanten (vertaal.. gedupeerden) om dat soort mensen (tuig)(fanatiekelingen) :twisted: :twisted: :twisted: gaat het. En deze figuren moeten voor de rest van hun leven op alle mogelijke manieren tegengewerkt worden.

En mensen die buiten dergelijke activiteiten (nog)werkzaam bij Dexia geheel andere taken binnen de organisatie hebben ...tja dat is een ander verhaal. :idea: :idea: :idea:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

hoe vaak wil je nog opgelicht worden ,kappe

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Reken maar dat Dexia of ander bankgespuis bij mij geen tweede kans krijgen. Trouwens de banken en hun "aardige meneren en mevrouwen" zullen door een groot gedeelte van de Nederlandse bevolking geen lengte meer krijgen om zich te laten belazeren door maffiapraktijken je begrijpt wat ik bedoel :?: :?: :?: :idea: :idea: :idea: :idea:

Gesloten