LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] het is binnen wie kan van de 24 nov de koers zien

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
liba
Berichten: 127
Lid geworden op: 09 okt 2003 11:11

het is binnen wie kan van de 24 nov de koers zien

Ongelezen bericht door liba »

ze hebben verkocht op de 24 nov zeggen ze
kpn 6,32
aegon 11,07
wolters kluwer 12,42

32 duizend restschuld
met grote letters staat er winstverdriedubbelaar


wat een ratten[/b]

opruier
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 nov 2003 10:19

Re: het is binnen wie kan van de 24 nov de koers zien

Ongelezen bericht door opruier »

ha ha dat wordt flink sparen :lol:

dutchgoalgirl
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 jul 2003 12:29

Re: het is binnen wie kan van de 24 nov de koers zien

Ongelezen bericht door dutchgoalgirl »

Hoi Liba
ook mijn contract is 24 november afgelopen, en ze zijn idd stelletje nichten geweest doordat ze beweren dat ze op laagste koers hebben verkocht. Gelukkig hebben wij koersen van die dag opgeschreven, dus zullen we ook proberen te achterhalen wat die dag de koersen waard waren volgens hun.
Als jij ook deze koersen wilt hebben dan wil ik ze wel naar je emailen.

Stuur me maar mail naar: [email protected]

Ook zal ik ff bij rtlz proberen te achterhalen wat de koersen van vrijdag waren, maar ik neem aan dat ze maandag de aandelen verkocht hebben.

Groetjes Eline

beurshandelaar
Berichten: 75
Lid geworden op: 28 aug 2003 22:59

Re: het is binnen wie kan van de 24 nov de koers zien

Ongelezen bericht door beurshandelaar »

agn kpn wkl



open 10.80 6,28 12.28
slot 11.14 6,43 12.56
hoog 11.22 6.43 12.71
laag 10.78 6.28 12.28


dus zeker niet op laagste koersen dag verkocht,kpn iets lager als gemiddelde koers,agn juist hoger en wkl ietsje lager,geen reden om te klagen lijkt me

dutchgoalgirl
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 jul 2003 12:29

Re: het is binnen wie kan van de 24 nov de koers zien

Ongelezen bericht door dutchgoalgirl »

ik heb de koersen opgeschreven, en ze hebben zeker niet hun best gedaan om het zo gunstig mogelijk te doen voor de klant!!! dat is en blijft mijn mening!!!

Pay-backfan
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 nov 2003 18:37

Re: het is binnen wie kan van de 24 nov de koers zien

Ongelezen bericht door Pay-backfan »

Dutchgoalgirl,

ik vrees toch dat beurshandelaar gelijk heeft.

het is moeilijk, zo haast al niet mogelijk, om 's morgens te kunnen plannen wanneer een bepaald aandeel die dag haar hoogste koers bereikt. Als je dat zou kunnen...
Dus in dit geval is Dexia weinig kwalijk te nemen.
Voor zover ze in het verleden bewust onjuist gehandeld zouden hebben op dit terrein zouden ze natuurlijk wel gruwelijk stom zijn als ze er nu nog mee door zouden gaan.

Sterkt, payback-fan.

dutchgoalgirl
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 jul 2003 12:29

Re: het is binnen wie kan van de 24 nov de koers zien

Ongelezen bericht door dutchgoalgirl »

hoi PayBack fan.
Tuurlijk dat begrijp ik, maar ik wil van hun een overzicht van wanneer ze het precies verkocht hebben.
Kijk als je van tevoren weet dat koersen stijgen dan is het klaar, maar ik heb die dag de hele dag RTL Z gevolgd, en alles wees erop dat de koersen die dag verder zouden stijgen, dus zou je stom zijn om dan op dat moment je aandelen te verkpen.

Groetjes Eline

LJB
Berichten: 108
Lid geworden op: 20 nov 2003 17:10

Re: het is binnen wie kan van de 24 nov de koers zien

Ongelezen bericht door LJB »

Ik heb Dexia in juni tig-keer gebeld en naar hun strategie gevraagd.

Het antwoord was, dat ze de aandelen van die dag zo rond 14.00-uur tegelijk verkopen.

Als je het koersverloop van 14.00 tot 15.00 uur aanhoudt, heb je een aanknopingspunt betreffende de verkoopkoersen.

Succes in Heerenveen en laat je niet gek maken door bepaalde figuren, als opruier.

Groet,

Leo

Pay-backfan
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 nov 2003 18:37

Re: het is binnen wie kan van de 24 nov de koers zien

Ongelezen bericht door Pay-backfan »

Eline,

Sowieso krijg je van Dexia een brief waarin staat of ze de aandelen op vijdag dan wel maandag verkocht hebben.
Op bewuste vrijdag kan in mijn ogen niet als je contract op 24 nov afgelopen was want dat was 21 nov.
Op die vrijdag stegen de koersen met 0,09% en op maandag 24 nov met 2.61%. De hoogste koersen werden toen op het laatst van de dag bereikt. Maar zelfs beurshandelaren mag je het niet kwalijk nemen als ze niet op het hoogste punt toeslaan. Het zou een beetje gaan rieken als ze bij alle drie de aandelen aanzienlijk lager dan gemiddeld die dag zouden uitkomen.

Nogmaals, sterkte, Paybackfan.

beurshandelaar
Berichten: 75
Lid geworden op: 28 aug 2003 22:59

Re: het is binnen wie kan van de 24 nov de koers zien

Ongelezen bericht door beurshandelaar »

eline,

ik ben een profhandelaar,en wij kunnen echt niet elke dag op laagste koers inkopen en hoogste koers verkopen...in een paar seconden kan een positieve stemming zo omslaan dat je ineens verlies hebt,er komen vaak macroeconomische cijfers uit..etc..

dutchgoalgirl
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 jul 2003 12:29

Re: het is binnen wie kan van de 24 nov de koers zien

Ongelezen bericht door dutchgoalgirl »

ik snap best dat zij niet vantevoren konden ruiken dat de beurs nog verder zou stijgen, ik vindt het alleen zo frapant dat zowel de aankopen en de verkopen op klant ongunstige manier is gebeurd! Mag ik dat niet vreemd vinden?
:evil:
ik ben net "ziek" naar huis gegaan door dit hele gedoe!!!!
Groetjes Eline

Gesloten